3 סיבות לרכישת ביטוח אחריות מקצועית

$(function(){setImageBanner('3fce3a45-d194-49ed-9fd2-70df1d282c22','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

כן, לחשוב על ביטוח או למצוא ביטוח מתאים זה משעמם. לא משנה איזה ביטוח אתם מחפשים, ודי בטוח שתעדיפו לקרוא מאמר שנקרא 'חמש סיבות למה אינכם צריכים ביטוח אחריות מקצועית'. סביר להניח גם שמבחינתכם זוהי רק הוצאה אחת נוספת לרשימת ההוצאות שלכם, ועוד פוליסת ביטוח לאוסף הביטוחים ההולך וגדל שלכם. איפה הכול ייגמר?

ביטוח אחריות מקצועית

אבל ביטוח אחריות מקצועית הוא ביטוח חשוב, מכיוון שהעובדה היא שהוא יכול לחסוך לכם כספים רבים בעת הצורך.

למה חשוב לרכוש ביטוח אחריות מקצועית?

במילים פשוטות הסיבה העיקרית לכך שאתם צריכים את הביטוח היא מכיוון שיש לכם גב כלכלי אם לקוח טוען שלא ביצעתם את עבודתכם כראוי. הביטוח מגבה את העלויות הכרוכות בהליך משפטי, משלם כל פיצוי חייב, וחוסך לכם כספים שאחרת הייתם צריכים לשלם בעצמכם.

אז הנה שלוש סיבות שישכנעו אתכם לרכוש ביטוח אחריות מקצועית ולהבין למה זה רעיון מצוין, אפילו הכרחי.

1. כל אחד עלול לטעות

הנסיבות עלולות להתקשר נגדכם, כמו במקרה שמישהו שעליו הסתמכתם שיבצע עבודה, לא ביצע אותה כראוי, או לא ביצע אותה כלל, או לא עמד בלוח הזמנים. אל תשכחו שאפשר לתבוע אתכם על טעויות קבלני המשנה שלכם.

וזה לא הכול. ללקוחות שאינם מרוצים יש הרגל להקשות מאוד על החיים אם הם מאמינים שטעיתם, גם כשלא טעיתם. הם עשויים לתבוע אתכם, או להכתים את שמכם בפומבי, וזה קורה כל הזמן, אבל זו גם הסיבה החשובה ביותר לרכישת ביטוח אחריות מקצועית.

2. התנאים וההגבלות שלכם אינם מספיקים

לבקש לקוח לחתום על חוזה לפני שמתחילים בעבודה ולרשום תנאים והגבלות זה תמיד רעיון טוב. הם קובעים את הפרמטרים של אופן העבודה. מה צפוי ומה לא. אלא שאם משהו ישתבש, ללקוח שלכם לא יהיה אכפת מה אומר החוזה. אם הם מפסידים כספים ומאמינים שזו אשמתכם, הם ירצו שתשלמו. ומי יכול להאשים אותם? הייתם עושים אותו דבר.

חמור מכך, אם שופט מסכים איתם, אז תישארו עם חשבון גבוה להוצאות משפט ופיצויים. אז כן. הגיע הזמן לחפש ביטוח אחריות מקצועית משתלם.

3. לא תמיד הלקוחות שלכם הם חברים שלכם

אתם עשויים להאמין שהלקוחות שלכם הם חברים שלכם, אבל יחסים אלו עשויים להסלים במהירות אם מדובר בכסף, ובמיוחד אם הם אינם מקבלים את כל מה שהם שילמו עבורו. בניית יחסי עבדה צריכה להיות מבוססת על אמון ושקיפות, כבוד ותום לב, כאבני היסוד.

אבל אם אתם מאמינים שאין שום דבר שאי אפשר לתקן עם תקשורת טובה, לחיצת יד וחיוך, אתם עלולים להתעורר כשתמצאו את עצמכם נתבעים על טעות שביצעתם, שעלולה לגרור אתכם להוצאות גבוהות, אלא אם כן (ועכשיו כולם ביחד) יש לכם ביטוח אחריות מקצועית.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה