5 השלבים להצלחת פרסום ממומן בפייסבוק

$(function(){setImageBanner('39d0e53c-23df-46f6-bb67-53dc38ebad28','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

כולם יודעים שאפשר לעשות פרסום ממומן בפייסבוק, אבל לא כולם עושים זאת, וגם מי שעושה, לא תמיד מצליח. כדי להצליח צריך בסך הכול לדעת איך עושים את זה. אל תחשבו שזה בלתי אפשרי, כי זו עובדה חד משמעית – הפרסום בפייסבוק עובד.

pixabay

למען האמת, הפרסום בפייסבוק עובד כל כך טוב, עד כי מרבית העסקים המודרניים, ובטח העסקים המקוונים, נשענים כמעט באופן בלעדי על הפרסום הזה. יותר מזה, אחת החברות הגדולות ביותר בעולם, שהיא כמובן מטא, הבעלים של פייסבוק, מתפרנסת, ומפרנסת קרוב לתשעים אלף (!) עובדים דרך מנגנון הפרסומות שלה, אז כנראה שהוא עובד לא רע, עבור כולנו.

פרסום ממומן בפייסבוק – לקרוא ולהבין:

  1. 1. הבינו מי הלקוח הפוטנציאלי המושלם עבורכם – האם הוא גבר או אישה, או אולי שניהם? האם הוא עשיר או בעל הכנסה ממוצעת, ומה עוד מייחד אותו? ככל שהפרופיל שלכם מדויק יותר, כך הפרסומות שלכם יהיו מדויקות יותר.
  2. 2. בנו יותר מפרסומת אחת – כדי להצליח, צריך ללמוד, ולמידה מתרחשת מטעויות והצלחות. הכינו לפחות 2 פרסומות ותראו לאחר זמן מה מי מהן עבדה יותר טוב. את זו שעבדה פחות טוב תגנזו, ולמוצלחת תכינו גרסאות נוספות, וחזרו על הבדיקות.
  3. 3. לאחר שבועיים שלושה של הרצת פרסומות טובות במקביל – נסו להבין מדוע פרסומת א’ עבדה טוב יותר מפרסומת ב’. בצעו ניסויים נוספים, והגיעו לפרסומת המושלמת.
  4. 4. מעת לעת בדקו מה המתחרים עושים, ונסו לגוון בפרסומות חדשות, כדי להיות ערים לשינויים בשוק. אל תשכחו שהמודות משתנות, ולפעמים זה יוצר השלכה ישירה על הצלחת הפרסומות שלכם.
  5. 5. תיהנו מהתוצאות – ברגע שיצרתם סדרת פרסומות יעילה שמביאה לכם לקוחות במשפך בדוק, אתם בנתיב להצלחה, ומכאן נותר לעשות "סקיילינג", כלומר הגדלת נפח הפרסום, ועימו נפח המכירות, לפי היכולת שלכם.

נשמע פשוט מדי?

אז זה בדיוק העניין, המבנה של מהלך פרסום ממומן בפייסבוק הוא בעצם פשוט עד מאוד. האתגר לא נובע מהתהליך, אלא מהפרטים הטכניים של תפעול המנגנונים בפייסבוק (זה דורש ידע טכני והיכרות עם הממשק שמתפתח כל הזמן עוד ועוד), וכמובן של היכולת לייצר פרסומות טובות.

פרסומת טובה נוגעת רגשית בקהל היעד שלכם, גורמת לו לחשוב על צורך בסיסי שלו, כאב שהוא רוצה לפתור, ומראה לו כי אתם שם בשבילו, ואתם המקום הנכון לקבל את המענה לצורך שלו. אם עשיתם את זה, הצלחתם, אבל זה דורש יותר מחשבה ממה שמרבית האנשים חושבים, ושם הם נתקעים.

במקום לנסות לעשות הכול לבד, פשוט קחו אנשי מקצוע, שיודעים לייצר עבורכם את הפרסומות שגורמות ללקוחות שלכם להבין שכדאי להם לבחור בכם, ולא במתחרים. זה יותר פשוט ממה שאתם חושבים, כאשר איש מקצוע עושה זאת. בצורה זו אתם מתפנים לייצר פתרונות נוספים עבור הלקוחות שלכם ולהתמקד בשיפור איכות חווית הלקוח, עם מוצרים כמו בוט לוואטסאפ, מאמרים מועילים עם טיפים ללקוחות, וכיו"ב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה