5 יעדים מומלצים שיש בהם שמש כל השנה

$(function(){setImageBanner('7a7331eb-9810-4d16-9e67-9f497a0088ab','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

לא נעים להגיע ליעד שתכננו ולהיתקל במזג אוויר סוער שישאיר אותנו בבית המלון במהלך כל החופשה. לכן, כדי לבחור יעד, חשוב לדעת מראש מה המזג אוויר באזור וגם זה לא תמיד בטוח. ארגנו לכם מספר יעדים מומלצים שהשמש זורחת בהם כל השנה. כך שהסיכוי שתיתקלו במזג אוויר סוער אפסי .

 pixabay

 

  1. האיים המלדיבים – מדובר באחד המקומות האקזוטיים ביותר שמושך אליו תיירים כל השנה. האיין המלדיביים נמצאים ליד הודו וכוללים כ 1100 איים שונים השוכנים לצד חופי תכלת וריזורטים מפנקים. בעבר המקום נחשב לכזה שמיועד רק לבעלי ממון. בגלל המרחק יוקר הטיסות והאירוח. כיום אפשר למצוא דילים שווים לכל כיס ולבקר במקום הקסום הזה.
  2. סיישל – מדינת איים נוספת אליה נפתחו קווי טיסה ישירים לא מזמן בדומה למלדיבים המקום שופע במלונות וריזורטים מפנקים לצד יאכטות סירות ונופים טרופיים מדהימים. בסיישל ישנם המון מפלים וטבע אבל גם מרכזי קניות וחנויות מזכרות ייחודיות שנמצאות בעיר הבירה ויקטוריה שבעיר מאהה. המחירים לא זולים אבל אפשר למצוא מציאות.
  3. האיים הקנריים – איים אלו נמצאים באוקיינוס האטלנטי ומורכבים מ 7 איים. טנריף, גראן קנריה, לנסרוטה, לה פלמה, פוארטוונטורה, לה גומרה ואל איירו. כולם מאפשרים להנות מחופשת בטן גב במזג אוויר שמשי במהלך כל השנה. בייחוד בעונת החורף בארץ שם מזג האוויר אביבי ומזמין. האיים של טנריף נמצאים באזורי פארקים רבים הרי געש  ושמורות טבע, בהם שלל מקומות נופש מפנקים, פסטיבלים וקרנבלים.
  4. דובאי – אחד היעדים שנפתחו לאחרונה לכניסת ישראלים והפכו לפופולאריים במיוחד. דובאי הנמצאת באיחוד האמירויות נחשבת ליעד חם הן מבחינת מזג האוויר והן מבחינה תיירותית. העיר העשירה משופעת במבנים גבוהים מלונות יוקרתיים וחופים מלאכותיים. מומלץ להגיע לדובאי בחורף כיוון שבקיץ המעלות גבוהות במיוחד ומזג האוויר בחוץ חם מאד ומדברי.
  5. מקסיקו – נחשבת לאחת מהמקומות המתויירים ביותר בעיקר בגלל שלל המקומות המגוונים שיש בה, ערים כפריים לצד חופים, איים, פארקים ומרכזי קניות. האקלים של מקסיקו תלוי במיקום אליו מגיעים בהרים ניתן למצוא אפילו שלג בחלק מעונות השנה אך האזורים של מישור החוף חמים ולחים במרבית השנה. חופיה של דרום מקסיקו נעימים במיוחד ומתאימים לתרמילאים ומטיילי בטן גב.

אז גם כאשר הקיץ בישראל נגמר. הטמפרטורה יורדת ואתם מתחילים להתגעגע לימים החמים ולחופי הים, תדעו שחופשה קיצית אפשר לעשות כל השנה. רק חשוב לבחור את היעד הנכון להצטייד בבגד ים ולעלות על מטוס. נסיעה טובה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה