5 עובדות שחשוב לדעת על מאווררים מעוצבים

$(function(){setImageBanner('013423d2-730b-43e3-87c3-9adf410605a4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

הקיץ כבר כמעט כאן, והמחשבות מתחילות להתמקד בקירור הבית. ובעוד שמזגנים פופולריים, מאווררי קרה הם הגיבורים האמיתיים של הקיץ בבתים ישראלים רבים.

מאוורר תקרה

אז בואו נדבר על כמה עובדות שחשוב לדעת על מאווררים מעוצבים שאולי עוד לא שמעתם עליהן, אבל בטוח שחשוב שתכירו לפני שאתם בוחרים את המאוורר המעוצב החדש שלכם.

1. מאווררי תקרה עוזרים לאנשים להרגיש קרירות

זה נשמע אולי מובן מאליו, אבל מעטים מבינים איך מאווררי תקרה מקררים את הסביבה. מאווררים מעוצבים הם פתרון מעשי וחסכוני להפחתת צרכי הקירור בקיץ, באמצעות יצירת אפקט צינת רוח שגורם להרגשה נוחה לבני הבית.

האמת היא שהמאווררים יכולים לחסוך לכם עד שלושים אחוזים בעלויות הקירור בקיץ, מה שאומר שאתם משתמשים פחות במזגן, וחוסכים כסף.

2. חשוב להתקין מאווררים מעוצבים בגודל הנכון

בבחירת מאווררים מעוצבים, חשוב לבחור את הגודל הנכון. מאוורר גדול מדי יגרום לחדר להרגיש קטן וישמיע רעשים. מאוורר קטן מדי לא ישיג את התוצאה של קירור החדר. חדר ארוך או גדול עשוי להזדקק לשני מאווררים.

חשוב גם לכוון את המאוורר בגובה הנכון, אחרת הוא לא יפיץ את האוויר כמו שצריך, במיוחד את האוויר שסמוך לרצפה.

3. בחירת התכונות הנכונות

אמנם חשוב לבחור מאווררים מעוצבים בגודל הנכון, אבל חשוב גם לבחור את גודל הלהבים והתכונות הנכונות שלהם. הנה כמה שיקולים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת המאוורר המתאים:

בחירת הגודל הנכון של הלהבים

מספר להבי המאוורר לא משנה הרבה, אבל הגודל שלהם כן. בחירת להבים גדולים על פני להבים קטנים מאפשרת לקרר היטב את החדר. יחד עם זאת, חשוב לוודא שאינכם בוחרים בגודל גדול מדי לחדר.

בחירת התכונות הנכונות

דגמי מאווררים מעוצבים שמותקנים על התקרה קלים לשימוש, ועדיפים על פני התקנת מיזוג אוויר, מה שמוביל לעלויות אנרגיה נמוכות יותר. אבל חשוב לקחת בחשבון גם את עוצמת האור, מהירות המאוורר, רמת הרעש והשלט הרחוק.

בחירת המנוע הנכון מאפשרת התקנת מאוורר שלא ירעיש מדי. מומלץ תמיד לבחור מנועים באיכות גבוהה עם מסבים מוצקים. מנועים קטנים וחזקים נוטים פחות לפעול בטמפרטורות גבוהות יותר – מה שהופך את החדר לחם יותר, ומשמיעים רעש חזק. ם עשויים גם להישבר בקלות.

חשוב גם לבחור את הצבע, הגימור, סגנון התאורה והתאמה לחדר

קיים מגוון רחב של סגנונות מאווררים מעוצבים מודרניים, כך שתוכלו למצוא את המראה והסגנון הרצוי לכם. אפשרויות התאורה הן פנטסטיות, גם עם אורות בודדים, חזקים, ושיקולי עיצוב מרהיבים אחרים.

4. מקבלים תמורה על התשלום

כמו בכל דבר אחר בחיים, אתם מקבלים את מה שאתם משלמים עליו. מאווררים מעוצבים אינם שונים במשוואה הזאת, וחשוב לבחור מאוורר טוב ואיכותי במחיר מתאים. מאוורר איכותי פירושו מאוורר שקט, חלק, עם מגוון מהירויות. למאווררי תקרה באיכות גבוהה יש גם תוחלת חיים ארוכה יותר בהשוואה לפתרונות אוורור אחרים.

וזה לא הכול. חשוב לוודא שהמאוורר מותקן בבטחה. אמנם מתקין מוסמך טוב עשוי להוסיף לעלות המאוורר, אבל הוא יחסוך לכם הרבה כסף בטווח הרחוק. חשוב לשמור על בטיחות המשפחה שלכם על ידי הבטחת התקנה בטוחה של מאוורר, שלא מוצב רחוק מהתקרה.

5. והשיקול הכי חשוב: החסכון באנרגיה

מאווררי תקרה נהדרים לקירור חדרים וחסכוניים בעלויות האנרגיה. מאווררים מעוצבים מודרניים פרקטיים ואסתטיים כאחד, מה שהופך אותם לתוספות האידיאליות לחיסכון בעלויות לביתכם.

בקיץ, מאוורר תקרה מקרר כמו מזגן, או עוזר בהפצת אוויר ממוזג, כך שלא תצטרכו להפעיל את המזגן למשך פרקי זמן ארוכים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה