6 טיפים מרכזיים שיעזרו לכם להנות מריהוט גן לאורך שנים

$(function(){setImageBanner('f36075db-6444-4fa3-9e42-beb11e336167','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

יש לכם גינה, פינת ברביקיו חיצונית, שמשיות והצללה, בריכה בחוץ, מטבח חוץ, מקלחת חוץ, ג'קוזי, עולם שלם נמצא ממש מעבר לדלת הכניסה שלכם. בעידן החדש הגינה והמרפסת הן חלק מהבית, זו הגישה שמנצלת את החלל כולו. הדרך לכך היא בבחירת מוצרים שיכולים לשרוד בחוץ, מחזיקים מעמד למרות החשיפה המוגברת לתנאי החוץ ובכך מצליחים לאפשר לכם לנצל את החלל.

FREEPIK

בראש ובראשונה: הסיפור מתחיל בבחירה שלכם

ריהוט גן, כמו כל מוצר אחר שנמצא בחצר שלכם וחשוף לחלוטין לפגעי מזג האוויר חייב להיות עמיד לתנאי חוץ. איך תדעו שהריהוט עמיד? תחפשו את הסיפור שהמותג מספר על תהליך הייצור. אם זה מסתכם במשפט כמו "הלכתי לתערוכה, אמרו לי שזה מוצר איכותי והבאתי קונטנר", ככל הנראה זה לא המוצר שיחזיק לכם שנים ארוכות.

אם המותג מתפאר בתהליך הייצור ונדיב במידע לגבי תהליך הייצור, כנראה שזה מותג שאכפת לו מכם קצת מעבר לתהליך המכירה. הוא רוצה שיהיה לכם נוח ונעים גם עוד עשור עם הריהוט שלכם. בכדי שתוכלו לספר עליו, להמליץ לחברים, לקולגות ולדבר עליו שבחים.
בדרך כלל מותג כזה יספר לכם שיש בקרות איכות, שהריהוט עובר גלוון, עובר צביעה בתנור, עובר תהליך של התזת אבקות מיוחדות שכל אלה יוצרות שכבת מגן סביב הריהוט.
אם מדובר בעץ הוא יעבור את כל המבחנים וישתייך לכל העמותות העולמיות של הקיימות ואיכות הסביבה.

חפשו את האחריות

מותג שמחזיק מעצמו, שמכבד את המוצרים שלו דואג למוצרים עם אחריות, מתוך אמונה שלמה במוצרים שהוא מחזיק. ליצרן של מוצרים כאלה לא תהיה בעיה לתת תקופת אחריות קצרה, הוא פשוט יודע שהמוצר לא אמור להיגמר תוך זמן קצר והוא לטווח הארוך.

תחזוקה בזמן

אם מדובר במתכת, אל תחכו שהשריטה של הנכד תהפוך לחלודה, מלאו אותה בזמן- בדרך כלל המותג יספק לכם במידת הצורך ספריי או לק מיוחד למילוי הפגיעה.
אם מדובר בעץ רצוי לשייף אותו קלות ולשמן אותו אחת לתקופה, עץ איכותי יאפיר ויראה טוב גם ללא תחזוקה.

תקנים

ריהוט גן יוקרתי המיוצר בתקנים של אירופה שונה מתקנים של המזרח, יש כמובן חריג בכל דבר אך כמו בכל דבר בחיים כשיש תקנים, שיש בקרה ופיקוח דברים מסודרים יותר. שזה נוגע לריהוט גן כשיש תקנים מחמירים אפשר להיות רגועים. התקן האירופאי קובע בקרות מסוימות שחייבים לבצע, ברגע שהיצרנים עובדים לפיהם הם מבטילים לכם שקט נפשי לשנים ארוכות.

עיצוב חוצה דורות

יש כל מיני טרנדים, באים מהר, חולפים מהר ואז אתם לא מבינים מה לעשות איתם. לא יעזור לכם כל ווידוא נושא האיכות כל עוד לא בחרתם עיצוב שחוצה דורות. בין אם מדובר בצבע אופנתי שבא והולך או בפרזול גס שהכרנו בשנים מסוימות, אם אתם רוצים שריהוט גן יחזיק אצלכם שנים רבות תנסו במעמד הקנייה להסתכל עליו, לנסות להבין אם עוד 15 שנים תסתכלו ועדיין תאהבו את מה שאתם רואים.

תאהבו את מה שאתם רוכשים

ריהוט גן חייב להיות לכם נוח, לפנק אתכם בחורף הקריר, לא להידבק אליכם בקיץ החם והלח, להיות בדיוק במידת הרכות שאתם אוהבים אך מספיק קשיח כדי לתפוס אתכם חזק.
הכי חשוב מעבר להכול שפשוט תאהבו אותו, תהיו שלמים עם הבחירה שלכם ותהנו ממנה שנים ארוכות.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה