6 יעדי חופשה נפלאים שכמעט לא מדברים עליהם

$(function(){setImageBanner('103b57da-27a2-4a2f-9920-c9c708b68dd4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מחפשים יעד חופשה לא מוכר, או חשוב מכך – לא צפוף מדי? יש משהו באמת מיוחד בלגלות מקום שמרבית האנשים לא מכירים, או ממש לא מדברים עליו.

FREEPIK

פנינים נסתרות מציעות חוויות ייחודיות, נופים עוצרי נשימה והזדמנות לחקור ללא ההמונים. אם צברתם באמצעות כרטיס אשראי נקודות טיסה – הנה שישה יעדי נופש נפלאים אליהם תוכלו להגיע לפני כולם. טוב, כמעט כולם.

סבאלברד, נורבגיה

הרחק מעל החוג הארקטי, סבאלברד היא מקום של שממה ארקטית שנדמה כי לא נגעו בה. זהו בית ליותר דובי קוטב מאשר בני אדם. הארכיפלג הנורבגי הזה מציע קרחונים מדהימים, פיורדים, ואת החוויה הייחודית של שמש בחצות. סבאלברד היא מושלמת עבור מחפשי הרפתקאות המעוניינים בטיולי הליכה בקרחונים, ספארי חיות בר, ולראות את הזוהר הצפוני באחד המקומות הנידחים ביותר על פני כדור הארץ.

האיים האזוריים, פורטוגל

האיים האזוריים, הממוקמים באמצע האוקיינוס ​​האטלנטי, הם קבוצה של תשעה איים געשיים המתהדרים בנופים דרמטיים, שדות מרעה ירוקים ואחד האתרים המובילים בעולם לצפייה בלווייתנים. האיים מציעים מגוון פעילויות, מטיולים וצפייה בציפורים ועד צלילה ומרחצאות תרמיים, מה שהופך אותם ליעד מושלם עבור חובבי טבע.

לואנג פראבנג, לאוס

זהו אתר מורשת עולמי של אונסק"ו, אשר שוכן במפגש הנהרות מקונג ונאם חאן. לואנג פראבנג ידועה בזכות המורשת הארכיטקטונית, הדתית והתרבותית שלה שהשתמרה היטב, ומציעה למטיילים הצצה לעבר. האווירה השלווה של העיירה, המקדשים היפים והארכיטקטורה הקולוניאלית הצרפתית הופכים אותה לפנינה נסתרת ששווה לחקור.

סלנטו, קולומביה

סלנטו שוכנת במשולש הקפה של קולומביה. זו עיירה צבעונית הידועה במטעי הקפה שלה, בארכיטקטורה המסורתית ובעמק קוקורה הסמוך, ביתם של עצי הדקל הגבוהים בעולם. זהו יעד אידיאלי למי שמחפש לחוות את תרבות הקפה של קולומביה, לטייל בנופים עוצרי נשימה ולהירגע בסביבה שלווה.

האי האריס, סקוטלנד

האי האריס הוא חלק מהאיים החיצוניים של סקוטלנד. הוא מפורסם בזכות החופים המדהימים שלו, כמו לוסקנטייר וסקריסטה, אותם לעיתים משווים לחופי האיים הקריביים, בשל החול הלבן ומי הטורקיז שלהם. האי מציע גם תרבות גאלית עשירה, ייצור מסורתי של האריס טוויד, והנופים הייחודיים של הרי צפוןה האריס.

סוקוטרה, תימן

מקום הזה מתואר על ידי רבים כמקום החייזרי ביותר על פני כדור הארץ. סוקוטרה הוא ארכיפלג באוקיינוס ​​ההודי הידוע במגוון הביולוגי הייחודי שלו. למעלה משליש מחיי הצומח שלו לא נמצא בשום מקום אחר, כולל העץ האייקוני שנקרא "הדם של הדרקון". סוקוטרה מציע חוויה של פעם בחיים למי שמתעניין בטבע, טיולים וחקר של אחד המקומות המבודדים על פני כדור הארץ.

כל אחד מהיעדים הללו מציע משהו מיוחד באמת, מפלאי טבע וחיות בר ועד למורשת תרבותית עשירה ונופים עוצרי נשימה. אז בפעם הבאה שאתם מתכננים חופשה ויש לכם מספיק נקודות אשראי שצברתם, שקלו לבחור דווקא במקום שאף אחד אחר לא חושב לטוס אליו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה