אלדד ציטרין כבש את מתנ"ס בית גוברין במופע אוזניות אינטימי ומרגש

$(function(){setImageBanner('fdea6f92-eedf-4f28-a323-5e851f412216','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26576,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אמש (חמישי) הגיעו תושבי הדרום זוגות, חברים משפחות וילדים למופע אוזניות ב360 מעלות, אשר התקיים במתנ"ס בית גוברין, לשמוע את האומן המוכשר אלדד ציטרין, שמביא קונספט חדש וייחודי לעולם ההופעות

במתנ"ס בית גוברין החל להתפתח משהו חדש ומיוחד לאוהבי המוזיקה, חברי הקיבוץ החליטו לחשוף את תושבי שפלת יהודה והסביבה ללימודי מוזיקה,ליהנות בהופעות אינטימיות של להקת הקיבוץ, וגם להכיר את מגוון האומנים המוכשרים בארץ  שמגיעים להופיע על בימת המתנ"ס. 

אמש הגיע להופיע במתנ"ס בית גוברין האומן המוכשר אלדד ציטרין,  אלדד הציג מופע בישיבה ב-360 מעלות, סביבו וסביב כלי הנגינה שלו כשכולם מתיישבים סביב הבמה. מדובר במופע ללא סאונד מרמקולים חיצוניים, כשאלדד ציטרין עומד מוקף בכלי הקשה, פסנתר, אקורדיון, מנדולינה ועוד כלי נגינה אלקטרונים ואקוסטיים, שר ומקליט את עצמו תוך כדי המופע . אלדד ציטרין מנצח על הכל ולבד, הוא שר, מנגן, רוקד, ויוצר קסם מיוחד באוויר של הקיבוץ. 

את המופע הוא פותח במסר שמשנה את קונספט ההופעות שהתרגלנו,  כשהוא מסביר לקהל" מה שאתם רואים כאן זה סטודיו של אולפן הקלטות ואתם עכשיו  הופכים להיות חלק ממנו".

הוא פוצח בשירה עם קולו הצנוע והרך, ונע בין הכלים תוך כדי המופע, ומרשים להפליא מיכולות הביצוע . החוויה עוצמתית, אין רעשי רקע שמפריעים, כל אחד בחוויה האישית שלו, קשוב למוסיקה שמתנגנת, כשכל צליל של כלי נגינה חודר עמוק לתוך הנשמה דרך האוזניות.

אלדד ציטרין - צילום אלדה נתנאל

בין קטע אחר קטע, הוא משלב משפט שנון או סיפור קצר והופך את הקהל לשותף מלא בביצוע. במהלך המופע, אלדד מבצע שירים מאלבומיו השונים המציגים מגוון של סגנונות, וגם מפתיע בעיבודים מוזיקליים מיוחדים שייצר לשירים מאוד מוכרים ומפורסמים, כמו ביצוע מיוחד לשיר המפורסם "Rather Be"  של חברי להקת Clean Bandit,כשהוא לוקח אותו לגמרי לעולם אחר ומלווה את השיר בכלי הקשה חצוצרות ולייב לופינג.

שיר נוסף שמקבל עיבוד יוצא מן הכלל כגירסת קאבר השיר " Hello" של ביונסה אשר משלבת שירה הודית של הזמרת הנפלאה ליאורה יצחק. אלדד לא שוכח לשתף את הקהל בשירה ומכניס אותם לחלק מאווירת הlive show כאשר מבקש לשיר יחד איתו. 

במהלך המופע אלדד מספר שהאומן שמהווה עבורו השראה הוא לא אחר מ"סטינג" ובוחר לבצע ביצוע מצמרר ומרגש לשיר - It's Probably Me.

הפתעה נוספת  במהלך המופע (למי שלא ידע) כשהוא מספר  איך נולד השיר "לבחור נכון" שמבצע אותו היום הזמר אמיר דדון, שהפך לנקודת ציון נוספת בקריירה המוזיקלית ארוכת השנים. במופע הוא מספר את הסיפור המיוחד כיצד נולד השיר ומבצע לו עיבוד שלא משאיר אף עין יבשה באולם.

וכך בין שיר לצליל,  אפשר להרגיש את המוזיקה הכי קרוב שרק אפשר, הוא משנה מקצבים מגוון בין סגנונות וגורם לכולם לרקוד. 

אלדד ציטרין - צילום אלדה נתנאל

בסוף המופע פגשנו את אלדד כדי לשמוע על הקונספט הייחודי למופע :

אלדד מספר " במשך שנים חלמתי לבצע מופע עם אוזניות, את ההשארה לקחתי מלהקה בחו"ל שהופיעה באנגרים ענקיים כשלהקה שלמה מנגנת לקהל עם אוזניות.

אצלי יצרתי  אינטימיות מאוד מיוחדת כשאני בעצם אדם אחד שמנגן על מגוון כלי נגינה, כשאני יודע בדיוק מה אני רוצה שתשמעו ויודע בדיוק גם מה אתם שומעים.

בנוסף יש משהו מאוד מיוחד באינטימיות  שנוצרת לי עם הקהל מצד אחד, כל אחד שומע את המוזיקה בינו לבין עצמו, ומצד שני – כולם שומעים את אותו הדבר. יש משהו בהופעות גדולות, בהן כל אזור באולם חווה משהו שונה. כאן, כולם חווים את אותה החוויה ושומעים את אותה המוזיקה, ובנוסף, האוזניות מאפשרות תשומת לב גדולה הרבה יותר לפרטים. וכל זה בלי לוותר על החוויה המשותפת, כשכולם יושבים עם האוזניות, שומעים את אותו הדבר, צופים באותה ההופעה – והכל קורה בלייב".

אלדד ציטרין

חנן טובול אשר מנהל ומוביל את קונספט המופעים החדש בבית ג'וברין  וחבר בלהקת  BG BAND מספר" למופע של אלדד נחשפתי לפני חמישה חודשים ופשוט ידעתי שזה הכי מדויק להביא אותו לקהל של אזורינו. זה אחד המופעים הטובים ביותר שראיתי בשנים האחרונות. המטרה שלנו  היא להביא לכאן אומנים מוכשרים שיתנו דגש על איכות המוזיקה, שילדנו וכל מי שאוהב מוזיקה יחשפו למגוון צלילים ייחודים וסגנונות, אין לי ספק שאלדד ציטרין היה בחירה נכונה" .

הוא סיכם  "אנחנו נמשיך להביא לכאן מגוון מופעים ולפתח באזורינו את הזיקה למוסיקה , וחשוב לי לציין שניתן לרכוש כרטיסים למופעים  שיתקיימו כאן, גם לתושבי היישובים והקיבוצים ביישובי הדרום".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה