כל המופעים שמחכים לכם בפסטיבל 'תור הזהב' בפסח הקרוב

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('c6dd4d65-4b0f-4a87-86eb-a786128fbcb2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26576,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c6dd4d65-4b0f-4a87-86eb-a786128fbcb2','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26576,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

ארבעה ימים של חגיגה תרבותית, מופעי ענק והפקות מקור בשפות שונות – כל מה שמחכה לכם בפסטיבל "תור הזהב" השביעי, חול המועד פסח 2019

בחול המועד פסח הקרוב, פסטיבל "תור הזהב" יחגוג את שנתו השביעית בארבעה ימים של חגיגה תרבותית והופעות רבות ומגוונות שייערכו במוקדים שונים ברחבי אשדוד. כמנהגו, גם השנה ממשיך הפסטיבל בהפקת מופעי מקור ייחודיים וחד פעמיים, במגוון שפות: מלאדינו ויידיש דרך חכתיה, ערבית והודית, ועד רומנית.

מוטי מלכא, מייסד הפסטיבל: "הפסטיבל מעניק במה מחודשת לאוצרות המורשת והתרבות, שהיו מנת חלקם של העם היהודי, ובא לקדם פתיחות ורב תרבותיות, כפי שהייתה קיימת בתקופת תור הזהב בספרד, על ידי שיתופי פעולה ייחודיים בין אמנים מוכשרים."

מה מחכה לכם בפסטיבל? 

בועז שרעבי | צילום: שלומי פינטו

ראשון,  21.04, 21:00, המשכן לאמנויות הבמה - בעז שרעבי במופע חגיגי
המלחין וזמר הנשמה בעז שרעבי חוזר לאשדוד במופע מרגש וחגיגי, בליווי מורחב של נגנים, עם כל הלהיטים והשירים המוכרים והאהובים- "רק אותך אוהב הלילה", "אם את עדיין אוהבת אותי", "לתת", "את לי לילה", "הלוואי", "היה חזק", "כשאת נוגעת בי" ורבים אחרים. 
עם הלהקה- פסנתר: ירון בכר, קלידים + אקורדיון: דורון פיקר, בס: אילן אביב, תופים: אלי בן שושן, גיטרות: יאיר מיכאל.
אורחת מיוחדת בפסטיבל "תור הזהב": הכנרית הילה בן-טובים. מופע פותח: להקת "ציפורי שיר".

סאנגם | צילום: ארז בקר

ראשון,  21.04, 20:30, בית יד לבנים - 'סאנגם': תיאטרון הודי ישראלי סיפור אהבה במחוזות הודו הצבעוניים
סיפור אהבה טראגי ושובה לבבות, על משולש אהבים. הצגה הלוקחת את הצופים/ות למחוזות הודו הצבעוניים ולשירים מלאי נוסטלגיה. מבוסס על הסרט ההודי שובר הקופות “סאנגם". *ההצגה בהינדית עם תרגום לעברית על גבי המסך.
משתתפים - מאור בורגאוקר, נירה סלומון, שי דוקרקר, יואל דיווקר, נורה טלקר, גילה אפטקר, אפרת ימית קילקר, צבי זמיר, מוריאן אשר סלומון, נועם דוקרקר, ידאל סלומון.

פיוט על הבר | צילום: דוד אסייג

ראשון, 21.04, 18:00, קפה תיאטרון יד לבנים - פיוט על הבר - פיוטים לפסח
מחרוזות פיוטים לפסח: יום ליבשה, מלכי מקדם, אל עליון ופיוטים העוסקים בגאולת ישראל, יציאת מצרים ושירת הים. את הפיוטים כתבו משוררי תור הזהב: רבי יהודה הלוי, רבי שלמה אבן גבירול וגם משוררי המגרב של הדורות האחרונים, רבי דוד חסין ורבי דוד בוזגלו. בביצוע  תלמידי המרכז הצעירים, בהדרכתו של הפייטן מימון מני כהן בליווי אנסמבל נגנים.

ראשון, 21.04, 20:00, אודיטוריום מונארט - אני לדודי ודודי לי: פרויקט אלו"ל - שיר השירים 
ארבע זמרות יוצרות, חברו יחד למופע שבמרכזו השירה המופלאה של "שיר השירים", באמצעות עיבודים מוזיקליים חדשניים לשירים שהולחנו בעבר ובלחנים מקוריים פרי עיטן של בנות ההרכב. הסגנון המוזיקלי של ההרכב עשיר ונובע מהשורשים האתניים של האמניות: לוב, תימן ומרוקו, בשילוב ההשפעות של המוזיקה הישראלית בה גדלו, מוזיקת עולם בכלל. 

בין השירים גם: "קול דודי" של שרה לוי תנאי (1944), "צרור המור" בלחן של מרק לברי (1955) ו"אחות לנו קטנה" שהושר בפי עפרה חזה (בלחן של מיכאל טביב) ו"עת דודים כלה" בלחן העממי. עם: לילך נסטוביץ', אלינור אהרון, אסנת זנו, חגית זוארץ. הפקה מוזיקאלית: ליעד גרושקה, אמיתי פריאנטה.

שירת הבקשות | צילום: פוטו דויד אסייג

ראשון, 21.04, 21:30, בית הכנסת שאר ישוב - שירת הבקשות: הדרן עלך | אורח מיוחד: משה גיאת
הפייטן רבי דוד אדרי ואנסמבל הפייטנים הישראלי של המרכז לתרבות האנדלוסית בישראל מציגים מחרוזת של פיוטים נבחרים. מתוך שירת הבקשות: "דודי ירד לגנו", "ידיד נפש", "שחר אבקשך", "אדיר לא ינום" ועוד.
שפע פיוטים אותם כתבו משוררי תור הזהב– מרבי יהודה הלוי ורבי שלמה אבן גבירול ועד למשוררי הדורות האחרונים ביניהם: רבי אלעזר אזכרי, רבי דוד אלקיים ורבי דוד בוזגלו. במפגש יתארח הזמר משה גיאת שיבצע מחרוזת פיוטים ממסורת יהודי תימן.

להקת צ'וקרליה | צילום: מיכאל דימשטין

ראשון ושני, 21-22.4, בשעות 19:00-19:45 ו-20:15-21:00, כיכר המשכן לאמנויות הבמה - כיכר תור הזהב: להקת צ'וקרליה - חגיגה צוענית
חמישיית צ'וקרליה בהופעה וירטואוזית, צבעונית, קצבית, פולקלוריסטית ומהנה. מוזיקה מארצות הבלקן, רומניה, הונגריה, בולגריה, סרביה וישראל.

ראשון, 21.04, 19:00, המוזאון לתרבות הפלשתים ע"ש קורין ממן - פתיחה חגיגית לתערוכה "בורא מאורי האש", בגלריה לתערוכות מתחלפות
בתערוכה תבחנה סוגיות הקשורות באור ובכלים המכילים אותו. במה ואיך מדליקים את האור ומה מהותו בתצורות השונות בהן הוא מתגלם? בין פריטים מן העבר וטכנולוגיות מסורתיות לאמצעי תאורה מבוססי טכנולוגיה עכשווית נצא למסע הכרות סימבולי עם חפצים המשמשים את האדם בהארת הסביבה באופן פיזי ורוחני, ונבחן סוגיות של תרבות ומקום הנוכחות באמצעי תאורה שונים. 

אוצרת: יעל ויזל (ז"ל), יעוץ אוצרותי: מירב רהט. הכניסה בחוה"מ פסח לתערוכות ללא עלות באדיבות בנק הפועלים. סיור מודרך לקהל הרחב בכל יום בשעה 11:00.

סיפורים אינטימיים | צילום: רומי רומנו

שני, 22.04, 20:00, אודיטוריום מונארט - "סיפורים אינטימיים" - מופע תיאטרלי ספרותי בשילוב שירים ופיוטים
מופע המשלב סיפורים קצרים, תוך גילוי לב וחשיפה אישית, מילדות עד בגרות, התמודדויות עם חוויות אוניברסליות של ניצחון ומוסיקה. כולל שירים ופיוטים בשפת החכתייה, הספרדית- היהודית של צפון מרוקו. במופע מועלים מסיפורי הספר "סיפורים אינטימיים", מאת נינה פינטו-אבקסיס, כלת פרס רה"מ, לסופרים עבריים לשנת 2018.

"קול עוצמתי, מובהק וצלול הנאבק וחוגג, כואב ומתרגש ההופך את האוטוביוגרפי-האינטימי לחלק מפסיפס קהילתי-תרבותי רחב המסרב להיעלם ומתעקש להמשיך ולהישמע." (הארץ)

אושיק לוי | צילום: תהילה שטנגר וחופית ראוכברגר

שני, 22.04, 21:00, המשכן לאמנויות הבמה – 'הבוריקיטס של אמא' (Burikitas de Las Mama), מופע מיוחד בשפת הלדינו ורומנסות מתורגמות- הפקת מקור לפסטיבל
תור הזהב של יהדות ספרד מאופיין בין היתר בתקופה של פריחה רוחנית ותרבותית בה נוצרה שפת הלדינו שעברה מפה לאוזן בין הדורות והפכה להיות שפת אהבתם של הורינו ושלנו. שפת הלדינו כוללת בתוכה פיוטים ושירי קודש וכמובן רומנסות מרגשות, סיפורים ופתגמים חכמים מלאי הומור, רוך ואהבה.

במופע שלנו, יסופרו אותם הסיפורים ומיטב הזמרים יבצעו משירים אלו וישירו עם הקהל באמצעות מצגת עם מילות השירים. השירים מוכרים בכל בית בישראל והפכו להיות חלק ממוסיקת עולם בפסטיבלים שונים. לא סתם אומרים שכשאימא מכינה את הבוריקיטס ושרה בלדינו - הם יוצאים הכי חמים, טעימים ומשפחתיים.

משתתפים: אושיק לוי, דורית ראובני, דפנה דקל, אהרון פררה, מור קרבסי.  מנחה: יענקל'ה מנדל, ניהול מוסיקלי ועיבודים: רועי זוארץ. אורח מיוחד מלונדון המתופף האגדי ואחת מאושיות המוזיקה שעיצבו את המוזיקה הישראלית - יוסי אטיאס.

שני, 22.04, 20:30, בית יד לבנים - כלייזמר חובק עולם: התזמורת הסימפונית אשדוד ואורחים (הפקת מיוחדת לפסטיבל)
מופע כלייזמר בינלאומי המפגיש את עולם הניגונים וחצרות העיירה היהודית עם מגוון תרבויות וסגנונות מוסיקליים  מרחבי הגלובוס. בהשתתפות - וירטואוז הכינור הבינלאומי מריו קורניק (קרואטיה), וירטואוז האקורדיון הבינלאומי אמיל אייבינדר, אמן הקלרינט הבינלאומי חנן בר סלע. התזמורת הסימפונית אשדוד - מנצח: אוריין שוקרון, מנהל אמנותי: חנן בר סלע.

טזטה בנד | צילום: לימור אדרי

שלישי, 23.04, 19:30, לובי בית יד לבנים - טזטה בנד: מופע פתיחה חגיגי (הכניסה חופשית!)
טזטה בנד עם הזמרת קנוביש אבבה מלס בליווי כלים אותנטיים ורקדנים במופע של ריקוד ושירה מתרבות יהודי אתיופיה.

יח"צ

שלישי, 23.04, 20:30, בית יד לבניםdBlackLion: הארי השחור - מופע אורח מחו"ל
עמנואל ירדאי סולן להקת שורשי אפריקה, שב הביתה לאשדוד מצרפת עם נגניו מרחבי העולם, במופע מדהים מאלבומו הכפול "הארי השחור" dBlackLion.  בין רגאי שורשי משובח, למוזיקת נשמה וג'אז מקורי, ארבע שפות של מופע מלודי וסוחף.

המופע 'יה-חביבי' | קרדיט עיבוד תמונה שי חיון

שלישי, 23.04, 20:00, אמפי אשדוד - 'י-ה חביבי' מופע שירה ומוסיקה של יצירות הפאר מהקלאסיקה הירושלמית- שארקית עם מיטב הפייטנים-הפקת מקור חד פעמית לפסטיבל
משירי אום כולת'ום, מוחמד עבד אל וואהב, פאריד אל-אטרש, עבד אל חלים חאפז ואחרים. עם מותם של גדולי הזמר הערבים בשנות ה70, נשבו רוחות זרות בהיכל המוסיקה הערבית. אט אט הם יעדירו ממנה את קסמיה השורשיים, ויישארו נושאי לפיד בודדים, שיצליחו לשמר את הרצף המלודי בתוך מנהרת הזמן הפוסט-מודרנית.

במקביל, בישראל, נרות קטנים ניצתו, וקולות שעלו מעירק, תימן, מצרים, מרוקו, תוניס, לבנון וסוריה הצטרפו לכדי לפיד ואבוקה בוערת, הנוגעת בגעגוע וזיכרון דור ההורים לתרבות מקור הולדתם. זו הציתה איתה את הדור השני והדור הנוכחי, ליצירה ולעשייה שנועדו לשמר, להנציח ובסופו של יום, לכתוב את עתיד שירי מכורתנו.

במופע ראשון מסוגו בארץ ובעולם, פסטיבל "תור הזהב", מקבץ לערב אחד את השורה הראשונה של הפייטנים בישראל משני הדורות הללו, ומפגיש אותם עם גרסאות המקור. עם תזמורת נצרת ומנצחם ד"ר ניזאר רדואן, ונגנים אורחים.

פייטנים (לפי סדר הא' ב'): ציון גולן, יובל טייב, זיו יחזקאל, הרב דוד מנחם, יחיאל נהרי ואנסמבל פייטני המאקם. סולן אורח: אליאס תייסר (הזוכה במקום הראשון בתחרות העוד 2018). מנהל מוזיקאלי: זיו יחזקאל.

הצגת תיאטרון יידישפיל | יח"צ

שלישי, 23.04, 21:00, המשכן לאמנויות הבמה - הצגת תיאטרון יידישפיל- "העיקר שנפגשים" - אבי מען זעט זיך- Главное, что встречаемся
הצגת בידור מוזיקלית צבעונית ומרשימה בשילוב של מוזיקה והומור - מופע חדש ומרגש שאסור להחמיץ. המופע בליווי תרגום לעברית ולרוסית, בהשתתפות: האחיות רייפר, נתן הכט, במאי: ששי קשת, מחזאי: נתן הכט, ניהול מוזיקלי: מישה בלכרוביץ. 

שלישי, 23.04, 10:00, המשכן לאמנויות הבמה - "סיפור אחר" סרט והרצאה (במסגרת סדרת "החיים בסרט")
כמו בסרטי המופת הקודמים של אבי נשר, "סוף העולם שמאלה", "הלהקה", "דיזנגוף 99", "פעם הייתי" ו"החטאים", יוצא שוב הבמאי למסע קולנועי מרתק, מקורי, משעשע ומפתיע אל תוככי מרחבי הזהות הישראלית. ברגישות ובהומור המאפיינים את יצירתו, פורש נשר, בהשראת סיפור אמתי, עלילה מעוררת מחשבה, התרגשות והזדהות. בימוי: אבי נשר, משתתפים: ג'וי ריגר, מיה דגן, יובל סגל, נתן גושן, ששון גבאי.

הרצאת בזק: שהרה בלאו, סופרת ופובליציסטית, זוכת פרס ראש הממשלה לשנת תשע"ה ומחברת מספר רבי מכר, בהרצאה על מורכבות החיים בישראל, בין עולם הדתי לזה החילוני.

דרך הבלקן | צילום: אילן בשור

שלישי, 23.04, 20:00, אודיטוריום מונארט - דרך הבלקן – מבוקרשט לסלוניקי- גילה חסיד וחני לבנה במופע משותף
מסע מוסיקלי תוסס מוגש בהומור וגעגוע לזיכרונות שליוו את ילדותנו והמוסיקה על בירכיה גדלנו: שירים רומניים, צועניים, יווניים, שירי עם בולגרים ויגוסלביים. משתתפים: אקורדיאון: עוזי רוזנבלט, כלי נשיפה: אייל סלע, כינור: ליאוניד רוטשטיין, בס: יוראי אורון, תופים: אורן בלבן, פסנתר וניהול מוזיקלי: גילה חסיד.

ד"ר מולקולה | צילום: יח"צ

שלישי, 23.04, 12:00, המוזאון לתרבות הפלשתים ע"ש קורין ממן – "שמחה רבה במעבדה": ד"ר מולקולה במופע פסח חגיגי לילדים
האם יכול להיות שמשה רבנו היה גם מנהיג וגם מדען דגול? האם אפשר לשחזר בעזרת המדע ניסים גדולים מההגדה? ד"ר מולקולה יוצא למשימה חדשה: לחזור בזמן לימי מצרים העתיקה ולערוך ניסויים שמזכירים את הניסים העתיקים - מים יהפכו לדם, סנה בוער יידלק ולא יישרף,  אבקה תהפוך לנחש פרעה מסתורי ומשה הקטן יינצל מטביעה ביאור.  
עלות כניסה: 35 ₪ לילד, הורה מלווה חינם. להרשמה: 08-6224799

צילום: : אבירם אלישע

שלישי, 23.04, 17:00, המוזאון לתרבות הפלשתים ע"ש קורין ממן - סיורי בתי כנסת בבתי כנסת שונים ברחבי העיר אשדוד
בתי כנסת במהותם הם בתי כינוס לתפילה משותפת, אולם שונים ונבדלים הם מקהילה אחת ואחרת. אנו מזמינים אתכם לסיור היכרות עם בתי כנסת מגוונים בעיר. מפגש מרתק עם הקהילה, בליווי מוזיקלי הפורש גשר ויוצר חיבור בין השונות. 

משך הסיור כשלוש שעות בליווי מדריך מהמוזאון. איסוף ופיזור במוזאון לתרבות הפלשתים. מתאים לכל המשפחה! עלות השתתפות 10 ש"ח בלבד. כרוך בהרשמה בטלפון: 08-6224799  או 08-9568111. 

שלישי ורביעי, 23-24.4, בשעות 19:00-19:45 ו-20:15-21:00, כיכר המשכן לאמנויות הבמה - כיכר תור הזהב: רביעיית אמיל אייבינדר
בערב סוחף של מוסיקה בלקנית, צוענית, צרפתית ודרום אמריקאית - צלילים חובקי עולם ומלואו, ובהם יופי ועומק נדירים, שמחה ועצב, עוצמה ורוך, געגועים צובטי לב ונוסטלגיה. מופע ייחודי ומלהיב שאסור להחמיץ בשום פנים.

פסטיבל תור הזהב 2019 באשדוד

רביעי,  24.04, 20:30, אמפי אשדוד - המסיבה של אתניX- אורחים מיוחדים: דיקלה, עידן עמדי, שמעון בוסקילה - הפקת מקור לפסטיבל
אתניקס הלהקה "הכי ישראלית", ששיריה הפכו לחלק בלתי נפרד מההוויה הישראלית, במופע חדש בו תארח הלהקה את דיקלה, עידן עמדי ואת שמעון בוסקילה ביחד ולחוד יבצעו את הלהיטים הגדולים, ביניהם:

"מתי לחזור", "ציפור מדבר", "קטורנה מסאלה", "כתם הפרי", "תותים", "מחר אני בבית", "ג'סיקה", "שיר ישן", "BMW שחורה" ועוד... תאורה חדשנית, במה מפוארת והלהיטים הגדולים של הלהקה ממחישים את גודל המסיבה והחוויה חסרת התקדים המובטחת לקהל.

צילום: שמוליק בלמס

רביעי, 24.04, 21:00, המשכן לאמנויות הבמה - אנדלוסית בגאון: קונצרט מחווה לניסים גאון (הפקת מקור מיוחדת לפסטיבל)
התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד עם בנימין בוזגלו וסאנא מראחטי ממרוקו. מופע אנדלוסי קלאסי המביא אל הבמה את היצירות האנדלוסיות הקלאסיות בעברית ובמג'רבית, לצד יצירות שאעבי קלות, בשתי השפות. בקונצרט המחווה לניסים גאון הקהל יתחבר אל עולם הפיוט עם שירים בשפה המג'רבית.

נסים גאון, נולד ב- 1922 בעיר ח'רטום בירת סודאן למשפחה יהודית-ספרדית. גאון, איש עסקים ונדבן ידוע, מן המנהיגים הבולטים בקרב יהדות אירופה, מכהן כנשיא הפדרציה הספרדית העולמית. פועל בארץ ובעולם להנחלת מורשת יהודי צפון אפריקה. פרס גאון המוערך המוענק לחוקרים ומקדמי תרבות יהדות ספרד בישראל על ידי תנועת "ביחד" קרוי על שמו. הקונצרט במעמד בני משפחת גאון וראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי.

משתתפים: בנימין בוזגלו- מנהל אומנותי וסולן, סאנא מראחטי- סולנית, סיון אלבו בן חור- מנצחת התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד.

אנסמבל ענבל | צילום: יח"צ

רביעי,  24.04, 20:30, בית יד לבנים - "סַפָּרִי": אנסמבל ענבל - מופע שירת יהודי תימן העתיקה
במהלך קריירה מפוארת ורבת שנים נגע גדי סרי במוזיקה הישראלית על כל גווניה וצדדיה בהופעות ואלבומים של מאות מוזיקאים מעמודי התווך בארץ. עתה מביא סרי אל קדמת הבמה את השירה והניגון של שורשיו, ומעניק להם מגע עכשווי בעיבודים עדכניים. 

המופע משלב את השירה המקורית העתיקה וטכנולוגיה חדשנית המשתמשת בטלפונים הסלולריים של הקהל. שירה: דדי ג'ראפי, דביר כהן עירקי, טל בדני וגולן לוי יחד עם המוסיקאים אודי בן כנען, יענקלה סגל, שיר אום וגדי סרי.

גרוב בוכרי | צילום: חגית קזיניץ

רביעי, 24.04, 20:00, אודיטוריום מונארט - גרוב בוכרי: שירה ונגינה מסורתית בשילוב נגיעות עכשוויות
הדר מעוז, יוצרת בינלאומית, מקורית וייחודית, בילדותה למדה מסבתה ומדודותיה  שהיו זמרות את מסורת המוזיקה והשירה הבוכרית המסורתית. כיוצרת וזמרת משלבת הדר מעוז את השירה והמוזיקה המסורתית העתיקה בגרוב עדכני, בלוז ונגיעות אלקטרוניות.

כך הפכה המסורת הבוכרית והאקזוטית למוזיקה ססגונית, קצבית, עכשווית ונגישה לכל אוזן. לאחרונה הוציאה את אלבומה השלישי "נשמה אסיאתית" שסובב כולו סביב שורשיה הבוכרים. בימים אלו היא מופיעה ברחבי העולם.

שירה, טאר בוכרי, דויירה, דרבוקה, גיטרה והפקה מוסיקלית: הדר מעוז, עוד: מרינה טושיץ, גיטרה, קולות, לופים וביטים: רועי אביטל, כלי הקשה: איתמר אסף טל.

מעבר לכך, בכל ימי הפסטיבל החל מהשעה 18:30 יפעל בר כשר לפסח מאת השלומפר לצד המופעים בכיכר המשכן לאמנויות וכן מיטב הרכבי הקונסרבטוריון העירוני "אקדמא" יקבלו את באי הפסטיבל טרם המופעים במוקדים השונים:

ימים ראשון ושני, 21-22.4, 19:45, לובי בית יד לבנים - גולד בראס: הרכב קלרינטים וסקסופונים ע"ש יעקב פיסטל (ז"ל),  בהדרכתו של מיכאל דוליצקי.

יום שלישי, 23.04, 09:15, לובי המשכן לאמנויות הבמה - קלרינט הזהב: הרכב קלרינטים בהדרכתו של יעקב זילברמן.

יום שלישי, 23.04, 18:30, אמפי אשדוד - צלילי הזהב: רביעיית סקסופונים בהדרכתו של לאוניד זובקו.

יום רביעי, 24.04, 19:30, אמפי אשדוד - סקסופוני אקדמא: רביעיית סקסופונים בהדרכתו של לאוניד זובקו.

יום רביעי, 24.04, 19:45, לובי בית יד לבנים - קלרינט הזהב: הרכב קלרינטים בהדרכתו של יעקב זילברמן.

פסטיבל תור הזהב 2019 - מתחם התרבות אשדוד, חול המועד פסח, 21-24 אפריל 2019. מחירי כרטיסים: 10-190 ₪. לרכישת כרטיסים ופרטים נוספים לחצו כאן או חייגו 08-9568111

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה