כל הסדרות החדשות שעולות למסך הטלוויזיה בספטמבר 2022

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('f28a4216-06ed-442f-a2ba-87bc8a81ec24','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26576,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f28a4216-06ed-442f-a2ba-87bc8a81ec24','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26576,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

בין הסדרות החדשות שיעלו במהלך ספטמבר - הסדרה היקרה ביותר בתולדות הטלוויזיה (שר הטבעות) , עונות חדשות (כמו סיפורה של שפחה) סדרות מפתיעות ועוד

שר הטבעות: טבעות הכוח

סדרת הפנטזיה החדשה והאולטרה-יקרה - למעשה היקרה ביותר בתולדות הטלוויזיה - על פי יצירתו הקלאסית של ג'ר"ר טולקין.

בניגוד לטרילוגיית הסרטים של פיטר ג'קסון מראשית המילניום, עלילתה חוזרת אלפי שנים אחורה לאירוע שמוזכר בדקות הראשונות של "אחוות הטבעת": יצירתן של טבעות הכוח. אלה שחושלו באש הר מורדור כדי לחלק באופן שווה את יחסי הכוחות בתוך הארץ התיכונה ולאפשר לה להתפתח בהרמוניה. החזרה לסיפור המקור מאפשרת ל"טבעות הכוח" להגדיל את רוחב היריעה לכל ממלכות הארץ התיכונה: ממלכות בני האדם, בני הלילית, הגמדים ומורדור עצמה.

שמונה פרקים שמתוכם עולים בבת אחת שני הראשונים, ובמקביל  גם באמזון ישראל.

השטן באוהיו (Devil in Ohio)

מיני-סדרה חדשה של נטפליקס בכיכובן של אמילי דשנל ("בונז") ומדלן ארתור ("לכל הנערים שאהבתי"). פסיכיאטרית אוספת לביתה מטופלת צעירה שנמלטה מכת מסתורית, וחושפת את משפחתה שלה ואת חייה לסכנה.

 

מזויפות (Fakes)

דרמת נעורים קומית קנדית חדשה של נטפליקס, על חברוּת והונאה המסופרת מנקודות מבט שונות. החברות הכי טובות זואי ובקה מקימות אימפריה להפקת תעודות מזהות מזויפות, אבל כשהעסק מתחיל לשגשג, מציאות חיי הפשע טופחת על פניהן. מככבות אמיליה בראנאק ("לכל הנערים שאהבתי") וג'ניפר טונג, וגם עם ריצ'רד הרמון ("ה-100").

 

את לא משהו מיוחד (You're Nothing Special)

קומדיית התבגרות ספרדית חדשה של נטפליקס בכיכובה של דליה ברופאו ("נערות ההוקי"). החיים בעיר החדשה שאמאיה עברה אליה נעשים הרבה יותר מעניינים, כשפושטת בבית הספר שמועה שהיא ירשה את כוחות הקסם של סבתה.

 

אחים לשידוכים (Dated and Related)

תחרות חדשה של נטפליקס עם טוויסט: אחים ואחיות רווקים ורווקות עוזרים אחד לשני לחפש אחר נפש תאומה, בתקווה למצוא אהבה במהלך שהותם בווילה מפוארת, ואולי גם לזכות ב-100 אלף דולר. מנחה מלינדה ברי, שהופיעה ב"חם, לוהט, רותח!" ויודעת דבר או שניים על ריאליטי שידוכים.

בית למכירה (Buy My House)

המנחה נינה פרקר ("לילה פופ" של ערוץ !E) מלווה מוכרים בפוטנציה ועוזרת להם להיערך למשא ומתן מלחיץ עם משקיעים, במסגרת תוכנית ריאליטי חדשה של נטפליקס שבה בעלי בתים מכל רחבי ארצות הברית מציעים לארבעה משקיעי נדל"ן מנוסים נכסים למכירה, ומקווים לסגור עסקה שתשנה את חייהם בן לילה.

החיים המופלאים של נשות בוליווד

עונה שנייה לסדרת הריאליטי של נטפליקס, שעוקבת אחר ארבע חברות מהמעגל הפנימי של בוליווד, בעודן נהנות מהחיים הטובים ומנסות לתמרן בין קריירה, משפחה וחברים - והכול לעיני המצלמות.

ריק ומורטי

עונה שישית לקומדיית האנימציה הפופולרית (בנטפליקס).

 

שולחן השף: פיצה (Chef's Table: Pizza)

ספין אוף לסדרה התיעודית המהוללת של נטפליקס, המספקת טעימה - ויזואלית, על כל פנים - מהפיצות הטובות ביותר בעולם, מעשה ידיהם של שפים ידועים שלשים תשוקה, יצירתיות ועבודה קשה לתוך כל משולש.

 

הטובות לקרב

עונה שישית ואחרונה לדרמה המשפטית והפוליטית המעולה בכיכובה של כריסטין ברנסקי. לישורת האחרונה מגיעים בתפקידי אורח ג'ון סלאטרי, אנדרה בראוור, וגם אלן קאמינג שחוזר לראשונה מאז "האישה הטובה" בתפקיד איליי גולד, וכן קארי פרסטון בתפקיד אלסבת' טסיוני הנהדרת ביס -YES.

מכוניות בדרכים

ספין-אוף חדש של דיסני פלוס לסרטי "מכוניות", שבמסגרתו לייטנינג מקווין וחברו הטוב מייטר יוצאים מזרחה מרדיאטור ספרינגס, בטיול חוצה יבשה כדי לפגוש את אחותו של מייטר. אואן ווילסון ולארי דה כייבל גאי חוזרים לדבב את דמויותיהם. תשעה פרקים.

 

להתבגר - החיים האמיתיים

סדרת דוקו חדשה של דיסני פלוס החוקרת את האתגרים, הניצחונות והמורכבות של גיל ההתבגרות באמצעות עשרה סיפורים. הסדרה משתמשת ביצירת סרטים נרטיביים, ניסיוניים ודוקומנטריים כדי לעקוב אחר משתתפי הסדרה בזה אחר זה, כולם בגילאים 18-22, בזמן שהם מספרים את סיפורו. כל אחד מהפרקים מציג אדם אחר, וכולם מייצגים מגוון רחב של חוויות חיים ומציעים מבט על גיל ההתבגרות ועל המכשולים החברתיים, המשפחתיים והפנימיים העומדים בפניהם של צעירים בדרכם לגילוי עצמי וקבלה.

 

לכודים: תעלומה ברמה

אולאפור דארי אולאפסון ואילמור קריסטאנסדוטיר חוזרים לגלם את הדמויות הראשיות בסדרת ההמשך של נטפליקס ל"לכודים" האיסלנדית עטורת הפרסים. הפעם אנדרי והינריקה חוקרים רצח של חבר כת שקשור לסכסוך קרקעות של חבורת אופנוענים ולאישה שנעלמה ב-2013.

 

טאץ' אוהב לעוקב

תחרות ריאליטי חדשה של נטפליקס. שלושה משפיעני רשת מצליחים מאמנים שלושה עוקבים נאמנים, ועוזרים להם לצמצם רשימה של בני זוג פוטנציאליים בתקווה להמיר את עולם הדייטינג המקוון והמנוכר באהבת אמת.

 

קוברה קאי

שמונה חודשים בלבד אחרי קודמתה, מגיעה לנטפליקס העונה החמישית של סדרת הלהיט, ספין אוף לקלאסיקת האייטיז "קראטה קיד".

 

קדושי הנרקוס

דרמת אקשן דרום-קוריאנית חדשה של נטפליקס המבוססת על אירועים אמיתיים. יזם פשוט מצטרף למשימה סודית של הממשלה במטרה לתפוס ברון סמים קוריאני שפועל בדרום אמריקה. בין היתר מככב פארק הא-סו מ"משחק הדיונון" (וגם מהעיבוד הקוריאני ל"בית הנייר").

 

מרלי: העז לדעת

עונה שנייה לדרמת הנעורים הספרדית של נטפליקס, העוקבת אחר סטודנט שנרשם לאוניברסיטה כדי ללמוד פילוסופיה ונתקל באתגרים ופיתויים.

 

סיפורה של שפחה

הדרמה הדיסטופית בכיכובם של הפרצופים של אליזבת' מוס חוזרת לעונה חמישית. שני פרקים ראשונים ואז פרק בשבוע-  בהוט

 סיפורה של שפחה

תיכון הלבבות השבורים

קלאסיקת הנעורים האוסטרלית זוכה לעיבוד מחודש בנטפליקס. ציור קיר חושף את כל הזוגות הסודיים בתיכון "הארטלי" ומחולל סערה. אמרי, הנערה שאחראית לו, סובלת נידוי חברתי ונאלצת להתמודד עם ההשלכות של מעשיה.

חטאי אימנו: רציחות יום הדין

סדרה תיעודית חדשה של נטפליקס מאת סקיי בורגמן, הבמאית המוערכת של "נחטפה לנגד עיניהם", "יריתי באבא" ו"הנערה שבתמונה". ילדיה של לורי ואלו נעלמים, והחיפוש אחריהם חושף שורה של מקרי מוות חשודים, בעל חדש השותף לדעותיה על סוף העולם - ומעשה רצח.

 

היעלמות בלורנסקוג

דרמת פשע נורבגית חדשה של נטפליקס המבוססת על אירועים אמיתיים. אשתו של מיליארדר נעלמת, ומשטרת נורבגיה נאלצת להתמודד עם עיתונאים חסרי מנוח ועם מודיעים שמספקים מידע שגוי.

 

אל ריי, ויסנטה פרננדז (El Rey, Vicente Fernández)

דרמה מקסיקנית חדשה של נטפליקס בכיכובו של חיימה קמיל ("ג'יין הבתולה"). מערבולת החיים והקריירה של אייקון המוזיקה המקסיקנית ויסנטה פרננדס מסופרת במשך שבעה עשורים, החל מהחינוך הצנוע שלו ועד לימי כוכבותו.

אטלנטה

ארבעה חודשים אחרי שהסתיימה קודמתה, מגיעה העונה הרביעית והאחרונה של הדרמה הקומית של דונלד גלובר ב-FX, שאמורה להיות - בתקווה - הרבה יותר מקורקעת ונורמלית מהשלישית ביס  -YES.

 

גורל: סאגת ווינקס

עונה שנייה לסדרת הפנטזיה של נטפליקס. גרסה בוגרת (יותר) לסדרת האנימציה "מועדון ווינX", על תלמידות בבית ספר לפיות שלומדות איך להשתמש בכוחות הקסם שלהן בעודן מתמודדות עם אהבה, יריבות - והמפלצות שמאיימות על עצם קיומן.

 

סנטו (Santo)

דרמת פשע ספרדית חדשה של נטפליקס. שני שוטרים שמתגוררים משני צדי האוקיינוס האטלנטי, מנהלים מצוד מר ונואש אחר סוחר סמים בינלאומי אכזר שזהותו אינה ידועה ופניו מעולם לא נחשפו.

 

האמיצים (The Brave Ones)

סדרת פנטזיה דרום-אפריקנית חדשה של נטפליקס. אלה כל-יכולה שהתגלמה בדמות אישה צעירה, חייבת לרתום את כוחותיה האלוהיים כדי לנקום את מות אחותה ולהגן על משפחתה מפני הרס.

 

האהבה היא עיוורת

פרקים נוספים בעונה השנייה של סדרת הריאליטי של נטפליקס, העוקבת אחר זוגות ורווקי העונה השנייה אחרי החתונות.

לוס אספוקיס/מפחידוס (Los Espookys)

עונה שניה לסדרה הקומית של HBO על קבוצת חברים שאוהבים סרטי אימה הופכת את התחביב לעסק שונה ומיוחד (ביס, סלקום טיוי והוט).

אריות הים (SEAL Team)

עונה שישית לדרמת הפעולה של CBS בכיכובו של דיוויד בוריאניז (ביס).

NCIS

הסדרה המצליחה חוזרת עם עונה 20, לראשונה ללא כוכב הסדרה מארק הרמון, שפרש במהלך העונה הקודמת. למרות עזיבתו, הצליחה הסדרה לשמור על המקום הראשון בטבלאות הרייטינג גם בעונה הזו (ב-22 בספטמבר ביס).

NCIS: הוואי

עונה שנייה גם לסדרת הבת (בהוט ובסלקום).

מוקד 911

עונה שישית לדרמת האקשן של ריאן מרפי ברשת פוקס (ביס).

חדשים בשכונה

עונה חמישית לקומדיה של CBS (ב-24 בספטמבר ביס).

אף בי איי

עונה חמישית לדרמת המתח שהתחילה את הפרנצ'ייז (ב-22 בספטמבר ביס).

אף בי איי: המבוקשים

עונה רביעית גם לסדרת הבת הראשונה (ב-22 בספטמבר ביס).

אף בי איי: אינטרנשיונל

ועונה שנייה לסדרת הבת השלישית (בהוט ובסלקום טיוי)

ניו אמסטרדם

עונה חמישית ואחרונה לדרמה הרפואית של NBC (ב-28 בספטמבר ביס).

 

המתמחה (The Resident)

עונה שישית לדרמת בית החולים של רשת פוקס, בכיכובו של מאט זוקרי ("האישה הטובה") (בהמשך ביס).

 

חם, לוהט, רותח: ברזיל 

עונה שנייה לגרסה הברזילאית של סדרת הריאליטי החמה, לוהטת, רותחת של נטפליקס, המציבה בכפר נופש אחד מספר יפים ויפות ואוסרת עליהם להתנשק ולשכב ביחד, אם ירצו לזכות בפרס כספי גדול.

הגולדברגים

זהו זה, האייטיז נמשכו עשור ועכשיו גם הסיטקום הנוסטלגי של ABC, שמתאר את המתרחש בהן, הגיע לציון הדרך הזה. האם זה אומר שמדובר בעונה האחרונה? בכלל לא בטוח, וזה למרות שג'ף גרלין, שגילם את אבי המשפחה, התפוטר מהסדרה לנוכח תלונות נגדו על התעמרות (ב-24 בספטמבר ביס).

 

תקציב משפחתי

עונה שלישית לקומדיה של ABC על שלושה אחים שכל אחד מהם במעמד כלכלי אחר: האחד נמנה על האחוזון העליון, השנייה במעמד בינוני והשלישי במעמד נמוך. עם טופר גרייס ("מופע שנות השבעים"), קייטלין מקגי ("מסע אגדי") וג'ימי טטרו ("חוליגן אמריקאי") (בהמשך ביס).

 

כסף מהיר

עונה שנייה לדרמת הפשע השבדית של נטפליקס על אשת עסקים שאפתנית, פושע כריזמטי ונער מסוכסך שחוברים יחד בניסיון לעשות כסף מהיר.

משפחת קרדשיאן

עונה שנייה לגלגול של סדרת הריאליטי בהולו (במקביל גם בדיסני פלוס ישראל).

חוק וסדר + חוק וסדר מדור מיוחד + חוק וסדר פשע מאורגן

עונות 22, 24 ו-3, בהתאמה, לדרמות הפשע, שנפתחות בקרוסאובר משולש: הסיפור יתחיל ב"חוק וסדר" ויסתיים ב"פשע מאורגן" (בהמשך גם ביס והוט).

הבנות מהשורה האחרונה

דרמה קומית ספרדית חדשה של נטפליקס. חמש חברות שאחת מהן אובחנה עם סרטן מקדישות את החופשה השנתית שלהן להרחבת אופקים ולהגשמת משאלות.

החילוץ מהמערה בתאילנד

דרמה חדשה של נטפליקס בהשראת אירועים אמיתיים. קבוצת כדורגל לנוער מתאילנד ועוזר המאמן נלכדים במערת תאם לואנג, ומאמץ עולמי לחלץ אותם יוצא לדרך.

 

הטירון (The Rookie)

עונה חמישית לדרמת המשטרה בכיכובו של ניית'ן פיליון (ב-29 בספטמבר גם ביס).

 

בתוך בתי הסוהר הקשים בעולם

עונה שישית בנטפליקס לסדרה התיעודית הבריטית, שבמסגרתה עיתונאים-חוקרים הופכים לאסירים מרצונם החופשי, ונחשפים לנעשה בין כותליהם של כמה מבתי הסוהר המסוכנים והאכזריים בעולם.

 

הקיסרית (The Empress)

אחרי הקלאסיקות הקולנועיות משנות החמישים של המאה הקודמת, "סיסי" מגיעה גם לטלוויזיה בדמות דרמה גרמנית תקופתית חדשה של נטפליקס. אליזבת, נסיכת בוואריה המרדנית, מתאהבת בקיסר פרנץ יוזף, נישאת לו למרות המכשולים - ונכנסת לעולם של מתחים ותככים בחצר המלוכה בווינה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה