שנות ירח הסדרה הראשונה של הזמר והיוצר אביב גפן - הפרק המלא

$(function(){setImageBanner('cef27f47-8e7b-4200-a7e8-034fe115c5de','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26576,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

לראשונה בתולדות חייו אביב גפן משיק סדרה חדשה שיצר ומתבססת על האירועים המשמעותיים בחייו ובחיי המדינה במהלך שנות התשעים ."שנות הירח", סדרת הדרמה החדשה של HOT, מספרת את הסיפור הכמעט בלתי אפשרי וחסר סיכוי של אביב גפן (נח אנגלהרד) להפוך מנער מתבגר, מתוסבך, לכוכב הרוק הכי גדול שידעה ישראל. מנער דחוי הוא הפך לקול של דור שלם, עם שירים שנחשבים היום לפסקול ישראלי

שנות הירח" מסופרת מנקודת מבטו של  אביב גפן כשהיה צעיר, אותו מגלם המשורר הצעיר נח אנגלהרד.

כל האירועים המוצגים בסדרה מבוססים על הביוגרפיה האישית של הזמר והיוצר, והם מגיעים לשיאם עם הופעתו של גפן בעצרת השלום, שם צעק מול קהל של אלפים את המשפט "כן לשלום, לא לאלימות", כשבסיומה נרצח ראש הממשלה יצחק רבין אירוע שהשפיע רבות על אביב באותה תקופה. 

מתוך טריילר יוטיוב "שנות ירח"

הסדרה לוקחת אותנו דרך עיניו של אביב למסע בין הגדילה בצל אביו, יהונתן גפן (נירו לוי) שנחשב לגדול הסופרים והמשוררים בישראל, ועד לכמיהה לאהבה ותשומת לב בכל מחיר בתל אביב של שנות התשעים, כשהעולם היה אופליין עם ניחוח של חלומות ברחובות על שלום אזורי. אביב עושה הכל כדי להישמע, שוחט פרות קדושות וסולל דרך ייחודית שגררה לא מעט ביקורת שלוותה בהופעות אלימות מצד הקהל.

העונה מסתיימת ברצח רבין בכיכר העיר ביריות שרצחו גם את התמימות של התקופה, את החלומות על מזרח תיכון חדש והפכו את ישראל לגן עדן נדל"ני ומקום שסוע ומדמם.

שחקנים: נח אנגלהרד, נירו לוי, גילי איצקוביץ׳ (אילנה ברקוביץ'), אלישבע וייל (שירה גפן), גפן גנני (איגי וקסמן), אייל שכטר (חיים שמש), שחר טובוך (ערן מיטלמן), יחיעם ברקו (חמי רודנר), מאור כהן (שלום חנוך), ליאור דיין (אסי דיין), צחי גראד ועוד.

יוצר ותסריטאי: אביב גפן

במאי: אוהד פרח

הפקה: ADD

החל מה-10.3, ימי חמישי בשעה 20:15 (בערב הבכורה ישודרו שני פרקים ברצף) ב-HOT3, ב-HOT VOD וב-NEXT TV ובבכורה החל מה-8.3 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

צפו בפרק הראשון המלא:

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה