Blastoyz בדרך לכבוש את טומורולנד בלגיה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('c9cc439b-ec62-42b9-a475-fec4d992f79f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26576,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c9cc439b-ec62-42b9-a475-fec4d992f79f','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26576,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

האמן קובי נגרקר (27) מוכר כ- Blastoyz מישוב בית עזרא מועצה אזורית באר טוביה, ייסע בשבת הבאה לנגן בפסטיבל ה-טומורולנד (Tomorrowland)-פסטיבל המוזיקה האלקטרונית הגדול והמדובר בעולם שמתרחש זו הפעם ה-13 ביום 29 ליולי 2017 בבלגיה בו ישתתפו כ- 200 אלף איש מיותר מ- 75 מדינות מהעולם

קובי נגרקר התאהב לראשונה במוזיקה אלקטרונית עוד כשהיה בן 9 דרך אחיו הגדול שיצר גם הוא בזמנו מוזיקה. הוא נחשף לאמנים הישראלים שניגנו בחו"ל כמו "אינפקטד משרום", "סקאזי" ועוד... ומצא עצמו צופה בסרטונים שלהם מופעים ברחבי העולם והבין שזה מה שהוא רוצה לעשות כשיהיה גדול. מאז הוא החל ליצור מוזיקה מקורית משלו במחשב יחד או בנפרד מאחיו וכשהיה בן 17 בנה את האולפן הראשון שלו.

מגיל 13 היה מתקלט במסיבות קטנות באזור המושבים ובאשדוד ועם הגיוס לצבא הדברים התפתחו- אנשים החלו להיחשף למוזיקה שלו ברחבי העולם דרך האינטרנט (רשתות מוזיקליות כמו מייספייס, סאונדקלאוד, יוטיוב ואחרים) וכבר בגיל 22 טס לנגן בשוויץ במועדון.
יח"צ טומורולנד 2017
הוא יוצר מוזיקה אלקטרונית בז'אנר הטראנס שנחשב למאוד פופולרי וכמעט אפשר לומר שנוצר בישראל- מכאן הגיעו האמנים הכי גדולים שמקבלים אהדה גדולה מאוד ברחבי העולם. מוזיקת טראנס היא מוזיקה מלאה באנרגיה, אנשים שומעים אותה, רוקדים ולרוב משתחררים מכל המחשבות והלחצים.

לפסטיבל הקרוב הוא יטוס יחד עם חברו הצלם המוכשר דודו פרץ מאשדוד שיגיע במיוחד כדי לצלם ולתעד את המסיבה בה ינגן. השניים יטוסו כבר מחר (שישי)- רגע לפני טומורולנד לגרמניה, שם ינגן נגרקר בשני פסטיבלים נוספים: VOOV בברלין ובפסטיבל המקביל לטומורולד בגרמניה אליו יגיעו כ- 40 אלף איש – Parookaville ודודו יהיה שם כדי לתעד הכל.

תבינו, מדובר בבחור צעיר שגר במושב, ביחידת דיור משלו אצל ההורים וישן שם אולי שלוש פעמים בשבוע. רוב הזמן הוא נמצא בחו"ל ומופיע במסיבות וכשהוא פה- הוא מעדיף להנות עם החברים ולהמשיך לעבוד וליצור מוזיקה. מבחינת בחורות, אי אפשר היה שלא לשאול- החיים שלו קלים ויש לו לא מעט מחזרות (הוא רווק) ועושה חיים אבל זה לא באמת מעסיק אותו. מה שבאמת מעניין אותו זה להשתפר, ליצור ולהתפתח.
קובי באולפן הביתי שלו
מבחינתך זה כמו מופע חימום?

"זו ללא ספק הכנה לקראת הטומורולנד. בחודשי הקיץ מתקיימים הפסטיבלים הגדולים בעולם והשנה אני לוקח חלק ברובם. זה אמנם הפך לשיגרה בחיי אבל אני ללא ספק מתרגש כל פעם מחדש. מעניין אותי להגיע לפסטיבלים גדולים ולהיחשף לז'אנרים אחרים וקהלים חדשים".

יוצא לך לנגן גם בארץ?
"מועדונים שונים כמו: ב'פורום' בבאר שבע, האומן 17 בתל אביב, "החתול והכלב", בפאב ה"זה" באשדוד ובמסיבות טבע בארץ. מבחינתי מקום כמו פאב הזה זה כמו לנגן בבית- אני נהנה ממש לחזור הביתה לאווירה משפחתית ולראות פרצופים של חברים בקהל".

מה לגבי סמים? זה סגנון מוזיקה שאנשים נוטים להשתמש בסמים במסיבות מהסוג הזה, לא?
"למוזיקת הטראנס יש קישור די ישיר לנטילת סמים (לא קלים), זה ממש לא העיקר- אני רואה אנשים שנהנים גם בלי זה ואם אנשים יכולים ליהנות ממוזיקה בלי סמים זה בוודאי אומר שהמוזיקה שלך טובה. אני אישית לא נוגע בדברים האלה ונהנה מהמוזיקה. האנרגיה שאני מקבל מהקהל מספיקה אם זה שלטים עם השם שלי, דגלי ישראל וכבר מה'טראק' הראשון שאני מנגן אני מקבל גל של אנרגיה מהם".
credit: RAFAEL TORRES ATZ
למה דווקא דודו כצלם?
"הכרנו כשדודו צילם אותי מופיע בפאב ה"זה" באשדוד. אהבתי את העריכה והצילום שלו- בחור מקצועי ומוכשר לטעמי. אני בעצמי גם מצלם ועורך וידיאו ואפילו מתפעל כתחביב וידאו בלוג מההופעות שלי ביוטיוב ונוצר לנו חיבור ממש טוב, הפכנו לחברים טובים. כבר היינו יחד בתאילנד ביוני האחרון ודודו צילם אותי שם והתוצאות יצאו מעולות (רוצים לראות? לחצו כאן- דוקו תאילנד)
יחד עם דודו פרץ בדרך לצילומים בתאילנד
זו הפעם הראשונה שאתה מנגן בטומורולנד?
"כן. זה מטורף מבחינתי להופיע עם רשימת הדיג'יים הטובים בעולם, אני מאמין שזה חלומו הרטוב של כל דיג'יי ובכלל יש אנשים שרק חולמים על להגיע כבליינים ולקחת חלק בפסטיבל הזה. מגיעים אליו מרחבי העולם".

אחרי הטומורולנד הוא עתיד לטוס למשך של חודש וחצי ולהשתתף בפסטיבל HALF MOON "חצי הירח" בקופנגן ומשם לאוסטרליה וברזיל.
צפו במסיבה האחרונה בה ניגן בברזיל (וידאו TAKE U):

טיפ לדיג'יי מתחיל? או כזה שרוצה לפרוץ?
"תשקיע במה שאתה עושה ותאמין בעצמך. השקעה והתמדה הם הדבר הכי חשוב. הרשתות החברתיות היום הם כלי הפרסום הכי חזק וחשוב להשקיע שם. גם אם זה מגיע ל- 50% יצירה באולפן ו- 50% פרסום ושיווק נכון ברשת".

קובי רק (!) בן 27 והוא כבר הספיק לכבוש במות באסיה, דרום אמריקה, אוסטרליה ואירופה. הלו״ז שלו הוא בין הצפופים והעמוסים שיצא לכם לראות, כל סופ"ש הוא במדינה אחרת, עם קהל אחר. יש לו כמיליון עוקבים ברשתות החברתיות, מיליוני צפיות והשמעות ביוטיוב, סאונדקלאוד, ספוטיפיי.

קובי נגרקר יחד עם סקאזי ואינפקטד
לינקים לרשתות חברתיות:

www.facebook.com/kobiblastoyz

www.instagram.com/blastoyz

www.soundcloud.com/kobiblastoyz

ברוב הפסטיבלים שהוא מנגן בהם בעולם יש מעריצים בקהל שמניפים את דגל ישראל בהתלהבות (לא רק ישראלים) ובכלל יש יחסית הרבה ישראלים שמגיעים לפסטיבלים ומסיבות ברחבי העולם. כבוד!

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה