אביבי טלוויזיוני: הסדרות החדשות שמגיעות אלינו

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('80b3f88e-02cc-49f5-9d08-a6dd33b11e98','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26576,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('80b3f88e-02cc-49f5-9d08-a6dd33b11e98','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26576,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

העונות החדשות של "האחיות המוצלחות שלי" ו"אחותי ג'קי", סדרת הספין אוף "הטובות לקרב", דרמת הפשע "סטרייק" ועוד סדרות חדשות נוחתות על המסך הקטן. אז פתחו יומנים – כי האביב הטלוויזיוני כבר כאן

לטובת הכלל                                       

דרמה משפטית חדשה של רשת ABC ומפיקת העל שונדה ריימס ("סקנדל", "המדריך לרוצח", "האנטומיה של גריי"). "לטובת הכלל" מתרחשת בבית המשפט של המחוז הדרומי בניו יורק, בית המשפט היוקרתי והנחשב ביותר בארה"ב, ונפתחת ביום הראשון של סנדרה, עוזרת לסנגור הציבורי הפדרלי, כעורכת דין במחוז. חברתה הטובה ושותפתה לדירה של סנדרה, אליסון, תמיד תמכה בה – אבל כעת היא יוצאת עם מישהו מהצד השני של החוק: סת', שהתחיל את עבודתו כעוזר לתובע הכללי של ארה"ב. גם חברו לעבודה של סת', עורך הדין השחצן וגונב התיקים לנארד, לא מקל על מערכת היחסים הזו, בעוד שקייט – הקולגה של סנדרה ואליסון – מעוניינת רק בניצחון.

עורכי הדין הצעירים הללו, העובדים משני צדי המתרס, חייבים להרשים את השופטים החכמים ביותר במערכת המשפט האמריקנית - בעודם מתמודדים עם התיקים הגדולים ביותר במדינה.

החל מה-18.3, ימי ראשון ב-20:45, ב-HOT3 וב-HOT VOD.

בארי                                                                                

סדרה קומית חדשה של HBO שנוצרה על ידי זוכה ה"אמי" ביל היידר ("אסון מהלך", "סאטרדיי נייט לייב") והמועמד ל-14 פרסי "אמי" אלק ברג ("עמק הסיליקון").

היידר מגלם את בארי, רוצח שכיר מדוכא מהמערב התיכון שמגיע ללוס אנג'לס כדי לבצע התנקשות בחייו של שחקן מתחיל. בארי נשכר לרצוח את השחקן, שמנהל רומן עם אשתו של מאפיונר צ'כי, אבל מוצא את עצמו בשיעור משחק ועד מהרה נסחף אל תוך עולם התיאטרון המקומי.

בעידודו של המנטור החדש שלו, ג'ין (הנרי וינקלר, "משפחה בהפרעה", "ימים מאושרים"), בארי מחליט לפתוח בחיים חדשים ואופטימיים – אבל העבר הקרימינלי שלו ממשיך לרדוף אותו. האם ימצא דרך לאזן בין שני העולמות?

החל מה 26.3 ב yes oh וב yes vod. החל מה-27.3, ב-HOT HBO ו HOT VOD.

נאמנות

אנתולוגיה חדשה ומצופה מבית FX  שעונתה הראשונה מבוססת על מקרה אמיתי. מאחורי הסדרה עטורת הכוכבים עומדים במאי הקולנוע זוכה האוסקר דני בויל ("נער החידות מבומביי", "טריינספוטינג") אשר מביים את פרקי הפתיחה והתסריטאי סיימון בופוי ("ללכת עד הסוף", "אוורסט").

היא מרחשת ב- 1973 ומספרת את סיפורו של ג'ון פול גטי ה-III, היורש של אימפריית הנפט "גטי-אויל" שנחטף ברומא על ידי המאפיה האיטלקית שדרשה סכום עצום עבור שחרורו. סבו, ג'ון פול גטי (דונלד סאת'רלנד, שיזכה השנה בפרס האוסקר למפעל חיים) סירב לשלם את דמי הכופר והשאיר את אמו של החטוף, גייל גטי (זוכת האוסקרה ילארי סוונק) להתמקח לבדה מול החוטפים הנואשים והמסוכנים.

זוהי דרמה על היסטוריה משפחתית, סאגה על שושלת ארוכה ובחינה סאטירית על כוחו ההרסני של הכסף. "נאמנות" היא סיפור שמנסה לפתור את המסתורין העומד בליבה של כל משפחה, עניה או עשירה.

החל מה 29.3 ב yes edge וב yes vod.

סטרייק 

סדרת דרמה חדשה בת שבעה פרקים של רשת BBC הבריטית ו"סינמקס" האמריקנית, המבוססת על טרילוגיית רבי המכר הבלשיים של מחברת "הארי פוטר" ג'יי קיי רולינג, אותם פרסמה תחת השם הבדוי "רוברט גלבריית". שלושת הפרקים הראשונים בסדרה הנם עיבוד לספר הראשון בטרילוגייה, "קריאת הקוקייה", שני הפרקים שלאחריהם מבוססים על הספר השני, "תולעת משי", ואילו שני הפרקים האחרונים המבוססים על הספר השלישי, "דרך הרשע".

קורמורן סטרייק, חייל משוחרר שאיבד את רגלו באפגניסטן והפך לבלש פרטי, מנהל משרד חקירות קטנטן בלונדון שבו הוא גם נאלץ להתגורר. המלחמה הותירה את סטרייק פגוע נפשית ופיזית, אך האינטואיציה הייחודית שלו – כמו גם הניסיון שלו כחוקר צבאי – הופכים אותו לחד ובעל יתרון משמעותי. בעזרתה של העוזרת הנאמנה שלו, רובין אלקוט, סטרייק צולל אל תוך שלושה תיקים מורכבים שמותירים את המשטרה חסרת אונים: התאבדותה-לכאורה של דוגמנית, היעלמותו של סופר ידוע וחבילה מסתורית ומצמררת שנשלחת אליו.

במהלך מרץ, ב-HOT HBO וב-HOT VOD וב yes OH ו yes vod.

יומני הזן של גארי שנדלינג 

סרט תיעודי בשני חלקים (שישודרו במשך יומיים, בצמוד לחו"ל) של רשת HBO, מהיוצר עטור הפרסים ג'אד אפאטו ("בנות", "בתול בן ארבעים", "קראשינג" ועוד).

כששנדלינג נפטר ב-2016, רבים זכרו אותו כקומיקאי בחסד ומי שכיכב בשניים מהסיטקומים פורצי הדרך ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה. אבל בעיני אלה שהכירו אותו, גארי שנדלינג ה"אמיתי" היה אדם מורכב בהרבה. אפאטו, שביים והפיק את "יומני הזן של גארי שנדלינג", יצר דיוקן חסר תקדים של הקומיקאי האיקוני המציג מבט אינטימי ורחב יריעה על חייו והקריירה המדהימה שלו.

הסרט מציץ אל מוחו המבריק ונשמתו חסרת המנוח של שנדלינג דרך ראיונות עם יותר מארבעים בני משפחה וחברים – בהם ג'יימס ל. ברוקס, ג'ים קארי, סשה ברון כהן, ג'ון פאברו, ג'יי לנו, קונאן אובראיין, בוב סאגט, ג'רי סיינפלד ושרה סילברמן, כמו גם יומנים אישיים, מכתבים וקטעי וידאו פרטיים שנחשפים לראשונה.

27-28.3 ב HOT HBO ו HOT VOD.

הטובות לקרב 

סדרת הבת של "האישה הטובה" נוצרה על ידי רוברט ומישל קינג ומככבות בה כמה מהדמויות האהובות מסדרת האם של CBS.

דיאן לוקהארט, שמחליטה לפרוש ממשרד עורכי הדין בו היא שותפה ולהתמקד בחייה האישיים, מגלה שכל חסכונותיה אבדו בקרן גידור שהתבררה כהונאת פונזי. ההונאה גובה קורבנות נוספים, בהם המוניטין של עורכת דין צעירה בשם מאיה, בתם של מנהלי הקרן ובת הסנדקות של דיאן. השתיים נאלצות לעזוב את עבודתן ומוצאות את עצמן - יחד עם העובדת של דיאן לשעבר, לוקה קווין – במשרד אפרו-אמריקני יוקרתי המתמקד בתביעות של אלימות משטרתית, בעוד שמאיה נאבקת לטהר את שמה.

העונה הראשונה תחל מה-5.3, ב-HOT VOD. העונה השנייה תעלה ב 13.3 ב yes edge  וב yes vod.

האחיות המוצלחות שלי – עונה 2

חצי שנה אחרי העונה הקודמת האחיות נמצאות כבר במקום אחר: נטלי (נלי תגר, זוכת פרס האקדמיה לשחקנית הטובה ביותר בעונה הראשונה) עושה צעדים ראשונים בשוק עבודה, אורית (דנה סמו) מגלה שליחות חינוכית חדשה ומאתגרת ומור (טס השילוני) - אמנם עדיין ממתינה לשחרור מצה"ל- אבל עכשיו, כשהפז"ם לטובתה, היא מרשה לעצמה הרבה יותר.

אפשר היה לחשוב שעכשיו הן בדרך להצליח אלא שהחיים עצמם לא מפסיקים להפריע להן- כסף, בוסים שתלטניים מדי, חוסר ביטחון, הורים לא מתפקדים, בירוקרטיה, בחורים מהעבר והמצב הביטחוני של מדינת ישראל עומדים, כרגיל, בינן ובין החיים שהן רצו לחיות.

העונה השנייה תלווה את מסען של האחיות המוצלחות ב"חיים של הגדולים", על ההצלחות המינוריות, הכשלונות המהדהדים והקשיים החדשים- מבפנים ומבחוץ שעוד מחכים להן.

החל מה 23.3 ב yes binge.

אחותי ג'קי – עונה 2                                                            

סדרת הריאליטי המצליחה של HOT בידור ישראלי המתעדת את חייה של ג'קי אזולאי, אמה מרים ו-13 אחיה המתגוררים בעיר הולדתה בית שמש, חוזרת לעונה שנייה. 

בעונה החדשה נאלצת ג'קי לוותר על חלום המסעדה ומחפשת את דרכה מחדש. גם היחסים בינה לבין בעלה ישראל נתקלים בקשיים ובעוד השניים מנסים למצוא את הדרך חזרה לחיבור החזק ביניהם, ג'קי מחליטה שהגיע הזמן לילד נוסף!

מרים מפתיעה את בנותיה כשהיא מגלה להן שהיא רוצה לשנות את חייה באופן משמעותי, ומופתעת כאשר לא כל בני המשפחה תומכים ברצונה. אחיותיה ג'ולי, הודיה ואושרת מצליחות, כל אחת בדרכה, להגשים חלום, והמשפחה כולה אינה מפסיקה לאהב, להצחיק להפתיע ולרגש.

החל מה-5.3, שני-רביעי ב-21:45 ב-HOT בידור ישראלי ומה-1.3 ב-HOT VOD.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה