בקרוב זה קורה : "לילות אהבה באמפיתיאטרון הרומי בית גוברין"

$(function(){setImageBanner('3cdf15c1-0998-4dc8-b879-4a46eddf037e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26576,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

כמדיי שנה בעונה החמה מתקיים פסטיבל לילות אהבה באמפי תיאטרון הרומי בית גוברין, זו הזדמנות נפלאה לתושבי יישובי הדרום ליהנות ממגוון רחב של הופעות ובילויים לאור ירח.

הפסטיבל מתקיים זו השנה ה-15 ברחבי המועצה האזורית יואב והמועצה האזורית לכיש, נערך ומופק בשנים האחרונות על ידי קבוצת זאפה, בשיתוף עם המועצות ורשות הטבע והגנים. גולת הכותרת מעבר להופעות במהלך כל ימי הפסטיבל ניתן ליהנות ממגוון רחב של פעילויות באזור לצעירים, מבוגרים ילדים ובני המשפחה.

הפעילויות כוללות: טיולי אופניים בערב למשפחות, ביקור במרכז מבקרים דליה אנרגיות, משחק ניווט למשפחות ביער חרובית, רחצה לילית בחמי יואב, אירוח מיוחד במסעדות ויקבי האזור, סיורי ערב למשפחות בכרמים של לכיש, ביקור בבתי אמנים, מספרי סיפורים,והקינוח שבעה ערביי הופעות של מיטב האמנים באמפיתיאטרון בית גוברין.

 14 מופעים תחת כיפת השמיים של מיטב האמנים והלהקות על פני שבעה ימים:

3.8.17 שני מופעים בערב: מוש בן ארי, בלקן ביט בוקס.

5.8.17 שני מופעים בערב: דודו טסה, החברים של נטאשה.

7.8.17 שני מופעים בערב: יובל דיין, מירי מסיקה.

10.8.17 שני מופעים בערב: נתן גושן, אמיר דדון מארח את מארינה מקסימיליאן.

12.8.17 שני מופעים בערב: עברי לידר, אברהם טל.

17.8.17 שני מופעים בערב: יהודה פוליקר, אהוד בנאי ופרפרי הקצב.

19.8.17 שני מופעים בערב: שלומי שבן והפסנתר, שלום חנוך קונצרט רוק.

מרכז הזמנות זאפה: *9080  http://www.zappa-club.co.il/

אמפי בית גוברין, ליד קיבוץ בית גוברין, על כביש בית שמש – קריית גת.


פרטים על המופעים:

17 יום חמישי - מוש בן ארי ובלקן ביט בוקס, שני מופעים בערב אחד, מחיר כרטיס הכולל כניסה לשני המופעים 159-179 ₪, פתיחת דלתות בשעה: 19:00, תחילת מופע ראשון בשעה: 21:00.


מוש בן ארי

כבר כמעט שני עשורים שמוש בן ארי הוא חלק בלתי נפרד מהמוסיקה הישראלית עם גרוב ייחודי לו. מרגיש כאילו המוסיקה של בן ארי נמצאת איתנו מאז ומעולם, מלווה דור שלם ומגדלת דור חדש שאימץ את שיריו. נטו מוסיקה, רגש, קולנס ושמחה הם מה שגורמים לקהל האדיר שלו ללכת איתו את הדרך כבר כמעט 20 שנה. במופע יבצע את רשימת הלהיטים האינסופית בעיבודים בלתי נשכחים.

בלקן ביט בוקס

BALKAN BEAT BOX

הכינו את הבלינג ואת נעלי הריקודים - בלקן ביט בוקס ממשיכים לתת את השואו הכי טוב בארץ.

תומר יוסף\ תמיר מוסקט\ אורי קפלן יחד עם איתמר ציגלר \ רון בונקר\ תום דרום.

יותר מעשור של פעילות מאחוריהם, ותומר יוסף, אורי קפלן ותמיר מוסקט מצעידים את ההרכב לעבר שיאים חדשים. האלבום האחרון  SHOUT IT  OUT  שיצא בנובמבר ,סגר את שנת 2016 בהתפוצצות של ביטים ממזריים וטקסטים בעלי משמעות אישית וחברתית.

את הגלגול הנוכחי בחיי ההרכב מתרגמים מוסקט קפלן ויוסף גם לבמה במופע שכולל עיבודים מחודשים ללהיטי הענק וכמובן גם טעימה מהאלבום האחרון: SHOUT IT OUT   שיר הנושא, CHIN CHIN פצצת ההיפ הופ ו I TRUSTED U -  אחד השירים והקליפים המדוברים של השנה.  באלבום החדש  BBB  כובשים עוד ועוד  טריטוריות מוסיקליות, בכולן הבאסים יהדהדו למרחקים, כשהחיפוש וההשראה המוסיקליים של השלישייה מתרחקת עוד ממזרח אירופה לכיוון אפריקה ואמריקה. מהפבלות בברזיל עד ניו אורלינס, הצליל השחור -  היפ הופ, רגאיי, לטינו ועוד.

הטקסטים שמוגשים בעטיפה הרקידה כרגיל נוקבים אבל עוסקים פחות בביקורת חברתית , אלא בנקודת מבט יותר אישית מתובלת בלא מעט הומור והפלואו הייחודי של יוסף, שיכולותיו כזמר וראפר מגיעות לשיאן. את הטוויסט הייחודי של הסקסופון, פטנט בלקן ביט בוקסי למהדרין שכוכבי הפופ הגדולים ביותר בתעשייה העולמית כבר אימצו לחיקם, מביא אורי קפלן מזווית חדשה ומפתיעה והביטים המאסיביים של מוסקט מטיסים את כל החבילה אל השלב הבא באבולוציה של הסאונד.

BBB הם אלופי פריצת תקרת הזכוכית של עצמם. משתכללים ומתפתחים, מזיזים את הגבולות ובעיקר לא מפחדים לנשוף רוח חדשה במפרשים וכמו באלבום גם במופע החי ההרכב נולד מחדש ומביא אל הבמה חוויה שהיא לא פחות מאקסטזה.

 

5.8.17 מוצ"ש 

דודו טסה והחברים של נטאשה, שני מופעים בערב, מחיר כרטיס הכולל כניסה לשני המופעים 159-179 ₪, פתיחת דלתות בשעה: 19:00, תחילת מופע ראשון בשעה: 21:00.


דודו טסה

השנה האחרונה היתה אחת המוצלחות בקריירה של דודו טסה עם הופעות מצליחות בחו״ל בין היתר בפסטיבל הענק Sziget בהונגריה ובwomex בספרד, אלבום זהב שקיבל על יצירת המופת עם הכוויתים, שיתופי פעולה מוזיקליים מצליחים עם ישי לוי, עלמה זהר ועוד לצד שורת הופעות סולד אאוט ברחבי הארץ. בהופעה מבצעים דודו והלהקה המצוינת שאיתו את הלהיטים הגדולים מכל האלבומים לצד שירי האלבום החדש. ״מעליות״, ״לולה״, ״בסוף מתרגלים להכל״, ״הגולה״, ״אני רץ״ ועוד.

החברים של נטאשה

25 שנה ל"שינויים בהרגלי הצריחה" 'החברים של נטאשה' בסיבוב הופעות מיוחד.

לכבוד 25 שנה לאחד האלבומים החשובים בתולדות המוסיקה הישראלית "שינויים בהרגלי הצריחה", להקת 'החברים של נטאשה' מתאחדים לסיבוב הופעות מיוחד בו יבוצעו כל שירי האלבום. בחלקה השני של ההופעה"החברים של נטאשה" יבצעו את מיטב הלהיטים גם מאלבומיהם הנוספים: "החברים של נטאשה" (האלבום הראשון של הלהקה) ו"רדיו בלה בלה" (אלבומם השלישי והאחרון). את המופע המיוחד יפיק מוסיקלית רע מוכיח.

בשנת 1987 הקימו ארקדי דוכין ומיכה שטרית את להקת "החברים של נטאשה" יחד עם מיקי הררי, שלמה (קוזו) אלמקייס וזאן פול זימבריס. "שינויים בהרגלי הצריחה" הוא אלבומה השני של הלהקה אשר יצא לאור בשנת 1991 והפך בין לילה להצלחה עצומה ולאחד האלבומים החשובים בתולדות המוסיקה ישראלית. באלבום שהפיק מוסיקלית המפיק האגדי יוסי אלפנט (שנפטר זמן קצר לאחר סיום הקלטת האלבום) נכללים נכסי צאן ברזל כמו עוד נגיעה, שני סיפורי אהבה קטנים, על קו הזינוק, איש בלי נצח, אם כבר לבד ועוד.

 

7.8.17 יום שני ערב ט"ו באב

 יובל דיין ומירי מסיקה, שני מופעים בערב, מחיר כרטיס הכולל כניסה לשני המופעים 159-179 ₪, פתיחת דלתות בשעה: 19:00, תחילת מופע ראשון בשעה: 21:00.


 

יובל דיין

שנתיים לאחר הצלחת אלבום הבכורה "לאסוף" שהגיע כבר למעמד פלטינה ולאחר שזכתה באשת השנה במוזיקה לשנת תשע”ד בתחנות הרדיו האזורי, ובתואר “תגלית השנה” של רשת ג’; והשיר ‘אל תאמר’ הוכרז כשיר המושמע ביותר של השנה, ממשיכה יובל דיין להסתמן כאחת התגליות המבטיחות ביותר בתעשיית המוסיקה המקומית.

יובל התמקמה כקול נשי מעניין וייחודי בנוף התעשייה המוזיקלית. מלאת אמביציה, זמרת ויוצרת, כותבת ומלחינה את רוב שיריה.

מיד עם שחרורה משירות מלא בצה"ל, החלה לעבוד על האלבום החדש שכבר הוליד 2 להיטי ענק: "בשעה טובה" שהפך לאחד מהשירים המושמעים ברדיו ו-"ליבי ער" שיר הנושא שעורר סקרנות רבה ומיד עם צאתו זכה לביקורות מדהימות כשגם הוא כובש את המקום הראשון במצעדי ההשמעות בכל תחנות הרדיו, לצד סינגל חדש ושלישי שיצא בימים אלא "בדיוק כמו הירח".

האלבום החדש "ליבי ער" כולל 9 שירים שאת רובם כתבה והלחינה יובל בעצמה, לצד שירים שכתבו והלחינו אהובה עוזרי, דודו טסה, גלעד כהנא ודודי בר דוד, כשעל העיבוד המוסיקלי אחראי גלעד שמואלי (מלבד משני שירים בהפקת דודו טסה וניר מימון). כעת יוצאת יובל במופע חדש ומושקע בו תבצע את להיטיה הגדולים משני האלבומים, ביניהם: "לאסוף", "אל תאמר", "עד שתחזור", "צבעים", "מי אני מולם", "בשעה טובה","בדיוק כמו הירח", "ליבי ער" לצד הפתעות נוספות.

 

 

מירי מסיקה

מירי מסיקה בסיבוב הופעות חדש ברחבי הארץ עם שירים מכל האלבומים בעיבודים חדשים, בסאונד ותאורה ייחודיים ובהופעה שרק מירי יודעת לתת… במופע תבצע את הלהיטים מכל אלבומיה – מלך, באה אליכם, לשם, אף אחת, עכשיו אתה חוזר בחזרה, ממי, תשים תשים ועוד רבים וטובים.

כיום, עשור מאז פרצה לתודעת הקהל, מאחורי מסיקה כבר 5 אלבומים מצליחים שהנפיקו להיטים רבים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי וקיבעו את מעמדה של כאחת מהזמרות הטובות והמוערכות ביותר בארץ. עם רפרטואר עשיר ומגוון, ואינספור הופעות מצליחות על הבמות הגדולות ברחבי הארץ.

"מבחינה אמנותית, מירי מסיקה עלתה עוד מדרגה במופע הזה, והתגלתה בו כמוזה מזן נדיר, זמרת שכאשר היא שרה כאילו לא צריך יותר שום דבר בעולם הזה. רק לשמוע אותה ולהצטמרר" (מאקו)

"יש לה גרון נדיר, פזמונים מנצחים, כריזמה טבעית, משהו אימהי בעיניים…והומור עצמי קורע. מירי מסיקה היא זמרת מאוד ישראלית, הכי ישראלית שאפשר" (וואלה)

 

10.8.17 יום חמישי

 נתן גושן ואמיר דדון מארח את מארינה מקסימיליאן, שני מופעים בערב, מחיר כרטיס 159-179 ₪, פתיחת דלתות בשעה: 19:00, תחילת מופע בשעה: 21:00.


 

נתן גושן

נתן גושן, מופע חדש לרגל צאת האלבום הרביעי.

לרגל צאת האלבום הרביעי גושן ולהקתו יוצאים בסיבוב הופעות חדש הכולל את שירי האלבום החדש (ביניהם הלהיטים: "זה שלנו", "חיכיתי" ו- "26") לצד הרפרטואר העשיר מכל התקופות ("כל מה שיש לי", "איפה את", "גבולות הגיון", "יודע", "עוד", "דברי איתי יותר", "סערה"), הלהיט הבינלאומי שממשיך לשבור שיאים-Thinking About It והפתעות נוספות.

גושן, מהאמנים האהובים והמצליחים בישראל, מצליח להנפיק ברציפות להיטים ושירים אהובים וזכה בתארים "זמר השנה", "שיר השנה", "פריצת השנה" ו- "אלבום זהב". בנוסף, מחזיק גושן גם בקריירה בינלאומית מצליחה. תוך זמן קצר הצליח לרשום הישגים חסרי תקדים לאמן ישראלי בחו"ל – השיר "Thinking About It" שהגיע למעמד פלטינה עומד היום על מעל ל80מיליון (!!!) השמעות עולמיות ובקרוב ישוחרר סינגל נוסף בהפצה כלל עולמית בחברת הבת של סוני העולמית.

 

 

אמיר דדון, מארח את מארינה מקסימיליאן

לאחר תקופה מדהימה עם רצף של הצלחות ממשיך אמיר דדון את סיבוב ההופעות שלו עם מופע חשמלי!

בשנים האחרונות פרץ דדון אל מרכז התודעה הישראלית והפך להיות שם מוכר בכל בית.

לאחר ששיתף פעולה עם מיטב האמנים בהם: עידן רייכל, שלמה ארצי, ריטה ועוד...הפך דדון עד מהרה מ-'תגלית' ומ- 'הבטחה גדולה' לאחד היוצרים הבולטים והמובילים בסצנה.

היום דדון הוא אחד הזמרים העסוקים והמבוקשים, עם קול גדול וטונות של סטאר קוואליטי, רצף להיטים, שני אלבומים מצליחים ואלבום שלישי שבדרך...

המופע כולל את מיטב השירים משני אלבומיו ומהאלבום שלישי עליו עובד בימים אלו, ביניהם: "לא סתם", "יש אין סוף" , "שאריות של החיים"  "חצי", "גלים", "כל יום כמו נס", "לבחור נכון" וכמובן הלהיט הגדול "אור גדול".

גלעד שמואלי – תופים, יוגב גלוסמן – בס וכינור, עמרי גינצברג – קלידים ומחשב, אמיר דדון – גיטרות ושירה.

 

12.8.17 מוצ"ש

 עברי לידר ואברהם טל, שני מופעים בערב, מחיר כרטיס הכולל כניסה לשני המופעים 159-179 ₪, פתיחת דלתות בשעה: 19:00, תחילת מופע ראשון בשעה: 21:00.


 

אברהם טל | ההופעה – סיבוב קיץ 2017

אברהם טל  מהיוצרים והזמרים האהובים, המעניינים והמרתקים בצמרת תעשיית המוזיקה  בישראל. עולה לבמת בית גוברין עם להקתו המצוינת ומציג הופעה הכוללת את מכלול להיטיו המוכרים והאהובים. טל והלהקה מביאים אל הבמה חגיגה של צבעים וצלילים,  תמהיל מדויק ומעניין של פופ, אתניות  ואלקטרוניקה, ויוצרים חוויה מרגשת סוחפת ומרקידה, המשקפת שנים ארוכות של קריירה ענפה ומלאת להיטים.

"אורות", "שושנה", "מחוזקים לעולם", "הימים עוברים", "בוקר פרדס חנה",  "ציפיות", "להיעלם בך", "הזמן עושה את שלו", "אדם צובר זיכרונות", "שדות האש", "אם את הולכת", "אני לא מבין",  "מסתובב", "שוב חזרו הקולות", "עיניים", "כל הילדים קופצים רוקדים", ו-"קול גלגל" הם רק חלק קטן מהמסע המוזיקלי אליו יוצא הקהל בהופעה, נסחף ומתאהב כבר מהצליל הראשון.

לצפייה בשירים מתוך ההופעה לחץ על הלינק : הימים עוברים  ,  אורותשושנה

 

 

עברי לידר

"אי אפשר שלא להתאהב בו – לידר מציג מופע פופ מהודק ונוצץ המשלב טרנדים עכשוויים בפופ העולמי ויודע לתת לכל אחד בקהל את האפשרות להיכנס לעולמו, האהבה הזאת לגמרי שלנו עברי לידר הפך למלך האמיתי והבלתי מעורער של הפופ הישראלי ". מן התקשורת.

עברי לידר מהזמרים והיוצרים המובילים והבולטים בצמרת המוסיקה הישראלית, מגיע לפסטיבל בית גוברין ומציג מופע חגיגי ומרגש עם כמות להיטים בלתי נגמרת שהפכו זה מכבר לפס הקול שלנו. במת המופע מפתיעה בעוצמתה והשילוב של הקרנות הוידיאו ארט הייחודיות לצד התאורה העוצמתית והמרשימה, והסאונד הייחודי שעוטף את הגוף הלב והנשמה- הופכים את המופע לחוויה בלתי נשכחת.

 

17.8.17 יום חמישי

 יהודה פוליקר ואהוד בנאי, שני מופעים בערב, מחיר כרטיס הכולל כניסה לשני המופעים 169-189 ₪, פתיחת דלתות בשעה: 19:00, תחילת מופע ראשון בשעה: 20:30.


 

אהוד בנאי ופרפרי הקצב

אהוד בנאי טרובדור הרוק הישראלי, עם ההרכב המנצח שמלווה אותו שנים, יחד הם כמו מכונת רוק משומנת ובועטת, שיוצרת בכל פעם מחדש חגיגה חד פעמית של צלילים ומילים.

אהוד שולח לנו גלויות צבעוניות בצלילים ממקומות יקרים לליבו (עיירה בדרום, דיונות הזהב שבמדבר, שוק מחנה יהודה, תל אביב וגוש דן), ודרישות שלום מדמויות ססגוניות ואהובות (ג'מלי פורוש, דוד ושאול, אסתר ופלורנטין). הוא חולק איתנו את אהבתו וגעגועיו למקומות מופלאים ולאנשים קרובים- רחוקים, שיכולים להיות כל אחד ואחת מאיתנו.

בשירים האהובים מכל התקופות והאלבומים:

"היום", "כולם יודעים", "טיפ טיפה", "זמנך עבר", "פלורנטין", "דוד ושאול", "ג'מלי פורוש" ועוד..

 

על הבמה ההרכב המנצח:

גיל סמטנה- הפקה מוסיקלית, בס | ערן פורת - תופים

נושי פז- גיטרות | אלעד כהן בונן- כלי הקשה וסאמפלר

ביקורות:

"המופע של אהוד בנאי הוא רטרוספקטיבה מרהיבה ומרגשת לפועלו של האיש" (לילית וגנר, ידיעות אחרונות)

"במילה אחת "וואו". בשתי מילים "לכו לראות"... "שלוות עולמים" היא גם התחושה שליוותה אותי בסיום הערב שהצליח לרגש, להקפיץ ולהפתיע כאחד" (נועה ליבני, נענע 10)

" אלפי צופים שרים מילה במילה, שיר אחרי שיר, לא משנה איפה השורה האחרונה". (מאיר שי ,The Marker)

 

 

יהודה פוליקר

עיניים שלי"   "יום שישי"  "חופשי" "הצל ואני"    "פחות אבל כואב"   "כפיים"   "אלקו"   "רדיו רמאללה"   "התחלה חדשה"    "משמרת לילה" "פומה פומה"    "שלושה ימים"   "זינגוואלה"  "דברים שרציתי לומר"  "פנים אל מול פנים" ועוד להיטים רבים.

יהודה פוליקר, מגדולי האומנים בישראל, במופע להיטים משובח, המשלב בין גיטרות ובוזוקי,
מקצבים יווניים- ים תיכוניים ולהיטי רוק. במופע מבצע פוליקר את להיטיו הגדולים מכל הרפרטואר העצום שלו, החל מ"בנזין" דרך "עיניים שלי", כל אלבומי הסולו וקלאסיקות מהמוסיקה היוונית.

עם פוליקר על הבמה 7-9 נגנים:

אסף רייז– תופים | אמיר פינטו/ אורן בלבן- כלי הקשה | יוני פוליקר – גיטרות ובוזוקי

שמוליק שמיר – גיטרות | יונתן לויטל – בס | עמית הראל– קלידים ואקורדיון | ניקי- כינור |

מרב סימן טוב ואורית שלום - שירה וקולות.

 

 

19.8.17 מוצ"ש

 שלומי שבן והפסנתר ושלום חנוך קונצרט רוק, שני מופעים בערב, מחיר כרטיס הכולל כניסה לשני המופעים 159-179 ₪, פתיחת דלתות בשעה: 19:00, תחילת מופע ראשון בשעה: 21:00.


 

שלומי שבן והפסנתר

שלומי שבן בהופעת יחיד עם שירים מכל האלבומים

"תרגיל בהתעוררות", "איקאה", "כולם אומרים", "אריק", "דניאלה",

"ניו יורק VS יחזקאל" ,"עברנו לצפון", "האזרח האחד", "החיים שלי טובים".

שלומי מתבלט בכישרון ההופעה הנדיר, בחוש ההומור וביכולת להפנט את הקהל באמצעות כריזמה יוצאת דופן.

במופע, מפגין שלומי וירטואוזיות מופלאה בנגינת הפסנתר, ומשלב מוסיקה קלאסית ורוק שמולידים סגנון המיוחד רק לו .

ביקורות :

"...שנסונייר  ישראלי עם מגע קלאסי ורוקנרולי בפסנתר... סוף סוף זמר קברט בעברית...לרוץ לשמוע אותו..."  מעריב.                        

מוסיקאי נדיר, פרפורמר אדיר...שבן הוא הכוכב הגדול הראשון של הרוק הישראלי במאה הנוכחית."    - "ידיעות אחרונות.

 

 

 

שלום חנוך קונצרט רוק

הופעותיו של חנוך הפכו לקאלט ממכר, מ"קונצרט רוק" המצוין שהינו מופע להקה, "יציאה" האינטימי עם משה לוי ומופע הביג בנד עם האורקסטרה, אותם הקהל פוקד באופן קבוע לאורך השנים.

"קונצרט רוק" מורכב מהרכב חלומי שכולל את משה לוי, רוני פיטרסון, זיו הרפז, ברק קרם, טל אבירם ואליהם יצטרף המוסיקאי המוערך, יוסי פיין. שיר אחרי שיר, מ"מחכים למשיח", "הדרכים הידועות", "קח לך אישה", "ככה וככה", "נגד הרוח", "אהבת נעוריי", "סוף עונת התפוזים", "מאיה" וכו', שיזכו לביצועים ייחודיים ומרגשים עם האנרגיות המשתוללות של חנוך כפרפורמר ומבצע.

מתוך הביקורות:  "שלום חנוך במיטבו  " – ישראל היום .  "משורר הרוק האולטימטיבי י" –מעריב .  "הופעות מונומנטליות " -  ישראל היום .  "הוא גדול. אין ספק  " – כלכליסט.

 

 למעקב אחר הפעילויות שייתקיימו בימי הפסטיבל כנסו למדור המלצות לבילוי בדרום

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה