משפחתו של עומר טביב ז"ל - שנפל במהלך מבצע "שומר חומות" הגיעה לראשונה לזירת האירוע סמוך לנתיב העשרה

$(function(){setImageBanner('459040f1-91ef-4bac-9ced-7de0705728dc','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

יום מרגש בחוף אשקלון : היום (חמישי) משפחתו של ההרוג היחיד במבצע "שומר חומות", סמ"ר עומר טביב ז"ל הגיעה למקום בו אירע האירוע הטרגי - סמוך ליישוב נתיב העשרה שבמועצה האזורית חוף אשקלון. במסגרת הביקור קיבלה המשפחה סקירה על התרחשות האירועים מכוחות הביטחון ומראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו - שהבטיח להנציח את פועלו של עומר טביב ז"ל.

סמ"ר עומר טביב ז"ל

סמ"ר עומר טביב ז״ל, וצוות הסיור שהיה עמו נפגעו מירי נ״ט של מחבלי החמאס במהלך סיור רכוב, ביום השני למבצע ״שומר חומות״.

את הטיפול הראשוני לאחר הירי ביצעה כיתת הכוננות של המושב נתיב העשרה וקב״ט המועצה, אמנון זיו.

מאז הטרגדיה שפקדה את המשפחה, המועצה האזורית חוף אשקלון ומושב נתיב העשרה נמצאים בקשר הדוק עם המשפחה - והיום אירחו אותם במועצה, יחד עם מח"ט החטיבה הצפונית באוגדת עזה, אל"מ עמי ביטון ונציגיי צה"ל המלווים את המשפחה.

דוברות חוף אשקלון

"במהלך המפגש הגענו לנקודה שבא אירע האירוע, וסקרנו בפני המשפחה את פרטי האירוע והפינוי -שם הבטחתי שנפעל יחד עם היישוב והמשפחה להנציח את זכרו של עומר. בהמשך הענקתי לטלי, אמו של עומר ז״ל ולבני המשפחה ורד מתכת העשוי מרכיבי פצמ״רים - שמונח על מפת מדינת ישראל עם הקדשה אישית, בשם עובדי ויישובי המועצה". סיפר ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו.

"אני רוצה להודות למשפחתו של עומר טביב ז״ל, שהגיעה למרות הקושי הרב, למח״ט חטיבה צפונית באוגדת עזה, אל"מ עמי ביטון ולגורמים השונים בצה״ל על שיתוף הפעולה." הוסיף רביבו.

מ.א חוף אשקלון

אמו של עומר טביב ז"ל, טלי טביב, סיפרה בהתרגשות גדולה על הקשיים להגיע למקום בו אירע האירוע הטרגי והודעתה למועצה ולצה"ל על ההזמנה: "אני מרגישה חלק ממשפחה. הגעתי עם חששות כבדים ודי פחדתי להגיע. תודה לכם".

דוברות חוף אשקלון

בתמונה : אמו של עומר טביב ז"ל, טלי טביב, וראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו שהעניק למשפחה ורד מתכת שמונח על מפת ישראל - העשוי כולו מחלקי פצמ"רים שנורו מרצועת עזה לישראל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה