העבריין האשדודי אייל נגר, יד ימינו של בני שלמה, נעצר בחשד לסחיטה ואיומים

$(function(){setImageBanner('f46692cd-a39f-4a0e-acdd-cf947e2a314a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

משטרת אשדוד עצרה את העבריין האשדודי אייל נגר (36), מי שנחשב יד ימינו של בני שלמה. הוא נעצר לאחר ששב מחו"ל אחרי שהות של חודשיים. במשטרה מייחסים לו עבירות של סחיטה ואיומים. בפרשה נחקרו חשודים נוספים שהורחקו מהעיר. עורך דינו נס בן נתן: "זה תקדים, הוא נעצר בעקבות מידע מודיעיני ומבלי שבוצעה חקירה שתאמת את החשדות"

אייל נגר - תמונה מתוך הפייסבוקנמשך המאבק בניסיון לקעקע את פעילות ארגוני הפשיעה באזורינו. אחרי הרחקו של בני שלמה מאזור לכיש, החרמת רכבו המשוריין של שלום דומרני - בכיר נוסף נעצר. הפעם מדובר בעבריין האשדודי אייל נגר, שנעצר שלשום ומעצרו הוארך אתמול בבית משפט השלום באשקלון.

נגר נעצר לאחר שבועיים ששהה בחו"ל בחופשה, ובמשטרת אשדוד מייחסים לו עבירות של סחיטה ואיומים. על פי החשד, ככול הנראה ישנו קשר בין המטען שהתגלה על האופנוע ובנס נמנע פיגוע פלילי, לבין החקירה המתנהלת.

בדיון בהארכת מעצרו נחשף כי חשודים נוספים נחקרו בפרשה של סחיטה ואיומים, אך אלה הורחקו מהעיר. עורך דינו של נגר, עו"ד נס בן נתן, אמר במהלך הדיון כי נגר אינו שונה מהשאר וניתן לקיים חקירה כשהוא בתנאי הרחקה מאשדוד.

במהלך הדיון נזרקו שמות של עבריינים נוספים, שככול הנראה קשורים לפרשה, אך במשטרה סירבו לאשר או לשלול את נכונות הדברים. 

עו"ד נס בן נתן

אייל נגר, שנחשב כיד ימינו ומספר 2 בארגונו של בני שלמה, כבר נעצר בעבר מספר פעמים אך מצליח פעם אחר פעם להתחמק מאישומים נגדו. עורך דינו טען בדיון כי גם הפעם מיהרה המשטרה לעצור את נגר, שכן הוא נעצר על סמך מידע מודיעיני. "קודם עוצרים אותו אחר כך מתחילים חקירה", אמר עו"ד בן נתן תוך שהוא מציין שמדובר בתקדים מסוכן.

בית המשפט החליט להאריך את מעצרו של נגר עד ליום 11.8 לצורך המשך החקירה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה