ביטוח עסק מציל אינספור עסקים מדי שנה מפני קריסה כלכלית

$(function(){setImageBanner('3058391b-ca5e-405f-a249-082c5415dba3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

כל עסק מתמודד עם לא מעט סיכונים, מבית ומחוץ. פגיעת כוח עליון, נזק שנגרם למבנה או לרכוש, תביעה מעובד או מלקוח, אירוע סייבר - כל אלה הם רשימה חלקית ביותר של הסיכונים שמאיימים על מקור הפרנסה שלכם. הפתרון לשקט הנפשי שלכם הוא באמצעות ביטוח עסק בהתאמה אישית.

להסיר לפחות דאגה אחת מהלב

לא קל להיות בעל עסק. ניהול עסק כרוך בלא מעט אתגרים וסיכונים, החל משמירה על תזרים מזומנים, דרך ניהול וגיוס עובדים איכותיים ועד לאספקת מוצר או מתן שירות ללקוחות העסק, וכל זאת 24/7, 365 ימים בשנה. העניין הוא שלא משנה כמה תשתדלו וכמה תנסו, כמה ידע צברתם וכמה ניסיון פרקטי בשטח יש לכם, בסופו של דבר, דברים קורים גם אם לא תכננתם אותם.

ביטוח עסקים נועד על מנת לעזור לכם להתמודד עם מגוון אירועים שעלולים להסב לעסק שלכם נזק כלכלי, ולאיים על מקור פרנסתכם. הפוליסה מכילה שכבות של כיסויים שניתן להתאימן באופן אישי לצורכיכם: החל מנזקים שנגרמים למבנה עצמו או לתכולתו בעקבות תנאי מזג האוויר, דרך ביטוח צד ג' המגן עליכם מפני תביעות של לקוחות שחלילה נפצעו או שרכושם נפגע בזמן שביקרו בעסק שלכם ועד לביטוח חבות מעסיקים שמגן עליכם מפני תביעות של עובדים שחלו או שנפצעו במהלך העבודה אצלכם או כתוצאה ממנה. כל אלה נועדו לספק לכם הגנה מקיפה לעסק, ככל הניתן.

הכי צפוי הוא הבלתי צפוי וניתן להיערך אליו

בעלי עסקים מכל התחומים מתמודדים עם סיכונים רבים בעל כורחם, ולמעשה בכל רגע נתון הם עשויים להימצא בסכנה שעלולה לפגוע באופן בלתי הפיך בעסק שלהם ולערער על קיומו. העסק, שעליו טרחו לילות כימים על מנת להקימו ועל מנת שיצליח, עלול בין רגע להיפגע ולהותיר את בעל העסק ואת עובדיו נטולי פרנסה.

עם יד על הלב, הדבר הכי צפוי הוא הבלתי צפוי, ולכן הפתרון לשקט הנפשי שלכם הוא ביטוח עסק. עם פוליסת ביטוח לעסק תוכלו ליהנות מהגנה רחבה מפני התרחישים הקיצוניים ביותר, החל מנזקי טבע, דרך מקרים של פריצה וגניבה, אובדן הכנסות עקב אירוע נזקי אש, הצפה או גניבה, פגיעה בצד שלישי ועד לתביעות בגין נזקים שנגרמו לעובדים.

ביטוח עסק בהתאמה אישית

מדי שנה נסגרים כ- 40,000 עסקים בישראל. רוב העסקים היו יכולים להימנע מכך לו רק היה להם ביטוח פוליסת עסק. רבים מבעלי העסקים מנסים לצמצם בהוצאות התפעול ולכן בוחרים לוותר על הביטוח החשוב הזה, ובמיוחד בעלי עסקים קטנים.

עם זאת - ראשית, חשוב לזכור, שההוצאות השוטפות על הביטוח הן כאין וכאפס לעומת ההוצאות הנדרשות במידה וחלילה נאלצים להתמודד עם אירוע ביטוחי. שנית, דעו שניתן להתאים את ביטוח העסק בהתאם לצורכיו הספציפיים של כל בעל עסק, להסיר כיסויים מיותרים ולהוסיף כיסויים ספציפיים שיכולים באמת להועיל לו בעת הצורך, וכך להתאים את הביטוח לתקציבכם.

מאיפה מתחילים?

חשוב מאוד לפנות לסוכן ביטוח שמתמחה בביטוחי עסק. רק הוא יוכל לאפיין עבורכם באופן מדויק ונכון את צורכיכם ולהתאים לכם את הכיסויים הנדרשים עבורכם כמו שצריך, וימנע מכם מצב שבו תאלצו להתמודד עם הוצאות כבדות רק כי לא היה לכם את הכיסוי המתאים.

המומחים שלנו במרכז הביטוח לעסקים מתמחים בתחום זה כבר עשרות שנים, ועובדים בשיתוף פעולה עם החברות המובילות בענף זה בארץ. כמו כן ברשותנו מערכת מתקדמת המשקללת את כל הנתונים הנדרשים על מנת לערוך השוואה בין הפוליסות הקיימות בשוק, הן מבחינת המחיר והן מבחינת הכיסויים הנדרשים.

נשמח לספק לכם מענה אדיב ומקצועי על כל שאלה בשלב ההצטרפות וכמובן גם בזמן אמת, כשיש צורך במימוש הביטוח. לפרטים נוספים ולתיאום פגישה או שיחת ייעוץ, השאירו פרטים באתר שלנו: https://adifim.co.il/

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה