מדריך הסרת תוכן מגוגל

$(function(){setImageBanner('3faf848d-05a4-4dda-88f4-144d128c289e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מאמינים שהתוצאות בגוגל הן קבועות? אז זהו, שלא תמיד. אם אתם תוהים איך מתבצע תהליך הסרת תוכן מגוגל, קיימות חמש שיטות להסרה יעילה של תכנים שאינם רצויים שמופיעים בתוצאות החיפוש בגוגל.
התהליך יכול להיות מורכב, לכן חשוב לשכור שירותי חברה לניהול מוניטין כדי להשיג את התוצאות היעילות.

FREEPIK

למה הסרת תוכן מגוגל חשובה?

מותגים חווים בעיות שנוגעות לתוצאות חיפוש שליליות, צריכים להפנים את הנתון לפיו 65% מהאנשים סומכים על גוגל לצרכי מחקר. כשפרסום שלילי מופיע בתוצאות החיפוש בגוגל, רוב האנשים והעסקים שנפגעו מהתכנים השליליים מעוניינים לדעת איך לבצע הסרת תוכן מגוגל.

מה שאנשים רואים באינטרנט על מותג אישי או עסקי, או על מוצרים ושירותים, חשוב לתפיסה הציבורית על עסקים. התשובה לשאלה אם תוצאות החיפוש נכונות או לא פחות חשובה, כי אנשים נוטים להאמין לתוצאות החיפוש בכל מקרה.

מוניטין מקוון שלילי עלול לכאוב

תוצאת חיפוש שלילית אחת עלולה לפגוע במוניטין של מותג ולהוביל לאובדן רווחים כהרף עין. מחקרים מראים שרוב האנשים לא יעשו עסקים עם חברה ברגע שהם קוראים עליה ביקורת שלילית אחת. כואב, אבל נכון.

אז כדי למנוע כמה שיותר סיכונים לפרסומים שליליים, הנה שש שיטות מוכחות של הסרת תוכן מגוגל:

1. פנייה למפרסם התוכן עם בקשה למחיקתו

ראשית, החדשות הפחות טובות. חברת ניהול מוניטין עם ניסיון עשיר בתחום, יודעת שברוב המקרים, אנשים שמפרסמים תגובות או תכנים באינטרנט, אינם נוטים להסיר אותם, כי אחרי הכול, הם פרסמו את התכנים מתוך כוונה שיישארו.

יתכן שזו גאווה אנושית בלבד, אבל לפעמים הם מסירים את התכנים הפוגעניים. בכל מקרה, זהו צעד הפעולה הראשון בתהליך הסרת תוכן מגוגל.

2. שיטות הסרת תוכן מגוגל ברמת בעל האתר

אם המחבר אינו מסיר את התוכן, ניתן לבקש ממנהל האתר או בעליו להסיר את הדף לחלוטין. ברוב המקרים, שיטה זו אינה עובדת באתרים אישיים מכיוון שמנהל האתר, המוציא לאור, העורך והמחבר הם לרוב אותו אדם, אבל השיטה עשויה לעבוד באתרים קטנים שמפרסמים חדשות מקומיות.

3. אם המחברים אינם מסירים תכנים, הם עשויים לשנותם

ניתן לבקש הסרת תוכן מגוגל עם פניה למנהל האתר שמכיל את המידע, להסיר את ביטויי החיפוש מהעמוד. כך, לדוגמא, אם שם החברה מוזכר בדף או בתיאור הדף או בכותרת הדף, מנהל האתר יכול לשנות את המילים כך ששם החברה שלכם לא יהיה קיים יותר על הדף.

מחבר המאמר יערוך אותו כדי להסיר את כל אזכורי החברה אבל המאמר עדיין יישאר. כמעט בוודאות, גוגל תפיל את נראות הדף בתוצאות החיפוש. למה? כי ביטוי החיפוש שמזכיר את המותג שלכם נעלם עכשיו.

4. נופל בחיפוש, אבל לא נעלם

יתכן שדף האינטרנט לא ייעלם לחלוטין מכיוון שקישורים מדפים אחרים עשויים עדיין להזכיר את ביטוי החיפוש כשהם מקשרים לאתר שלכם, אבל הדף כבר אינו רלוונטי לגוגל ויאבד את הנראות. כלומר, תתרחש ירידה בתוצאות החיפוש.

שיטה זו יכולה לעבוד אם המאמר קיים כבר די הרבה זמן ואינו מייצר עוד תנועה והכנסה למפרסם. בעלי אתרים קטנים יבצעו לפעמים הסרת תוכן מגוגל בתמורה לפיצוי, או מתוך כוונה טובה, מה שנדיר מאוד.

אין צורך למחוק דף אינטרנט כדי שהוא ייעלם מגוגל. ניתן לבקש מהמפרסם להוסיף תגית NOINDEX לכותרת הדף. בדרך כלל, המפרסם יצטרך לבקש ממנהל האתר שלו רשות לבצע פעולה זו.

החדשות הטובות הן ששם החברה עדיין קיים בדף, אבל תגית NOINDEX מורה לגוגל לא לסרוק את הדף יותר. בתוך מספר שבועות, הדף יוסר אוטומטית מתוצאות החיפוש.

5. בקשת ההסרה של גוגל

בחלק מהמקרים שבהם מתבצעת הסרת תוכן מגוגל, התוכן יוסר על ידי גוגל. הנה כמה דוגמאות:

גניבת זהות או נזק כספי כעילה להסרה. דפים רבים הוסרו בעקבות הפרות תנאי שירות. גוגל מתארת את המידע שהיא מסירה כפרטים כמו מספרי חשבונות בנק וכרטיסי אשראי ותמונות חתימה, או מידע אחר שעלול לגרום להונאה פיננסית או לגניבת זהות.

גוגל עשויה להסיר תוכן אם בעל האתר גובה תשלום עבור ההסרה. אם פורסם מידע שלילי באתר, ובעל האתר דורש תשלום כדי לבצע הסרת תוכן מגוגל, גוגל עשויה להסיר את התוכן עבורכם.

סיבות משפטיות להסרת תוכן מגוגל. גוגל מסירה מידע שמוגן בזכויות יוצרים. מצב זה נקרא "הסרות משפטיות", ומאפשר הסרת תוכן מגוגל. גוגל תשאל מאיזה שירות תרצו להסיר מידע, למשל חיפוש אינטרנט ביוטיוב, באתרים, בתוצאות החיפוש בגוגל, וכן הלאה.

6. דחיפת תוכן שלילי למטה וקידום תוכן חיובי למעלה

אם אף אחת מהשיטות האלו לא הניבה תוצאות של הסרת תוכן מגוגל, עדיין יש כמה אפשרויות לנקות את תוצאות החיפוש שלכם. ניתן לנקוט בגישה יזומה על מנת לדחוף תוכן שלילי למטה בתוצאות החיפוש על ידי יצירת תוכן חיובי משלכם כדי לעלות למיקומים גבוהים.

בשורה התחתונה, השיטות הטובות ביותר לניהול מוניטין הופכות את האינטרנט לטוב יותר

גוגל מסתמכת על המשתמשים שימצאו תוצאות בעלות ערך בחיפושים שלהם. לכן היא מחזירה את תוצאות החיפוש הטובות ביותר האפשריות, שמתאימות לכוונת המחפשים. מצב זה נקרא "רלוונטיות".

הסרת תוכן מגוגל מבוססת על יצירת תוכן חיובי וקידומו כדי להוריד או להעלים תוצאות שליליות. אם לא ניתן להסיר מידע במקור, או ברמת ההסרה מגוגל, נדרשים שירותי מומחי ניהול מוניטין מקוון שירכיבו תוכנית מקיפה להסרת התוכן הפוגעני מתוצאות החיפוש, ושיקום המוניטין החיובי של הארגון.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה