תות שדה קפוא או טרי?

$(function(){setImageBanner('f16d2f54-2599-4efa-92ab-1f49c6c934b3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26591,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אחד מהפירות החשובים והבריאים עבור הגוף שלנו, הוא ללא ספק תות השדה שגדל בישראל בצורה פנטסטית ובעיקר באזורי השרון. הוא מכיל מגוון רחב של וויטמינים וערכו התזונתי עונה להגדרה של סופר פוד, שכן מנה אחת של תות שדה מכילה מעל הכמות המומלצת היומית ובעל מינרלים ונוגדי חמצון בכמויות גדולות במיוחד.

FREEPIK תותים

כל אלו כמובן הביאו את תות השדה להפוך לפרי מאוד פופולרי ולבעל מנעד רחב של שימושים, החל מהכנה של דברי מתיקה שונים כמו קונפיטורות ורטבים שונים ועד לשימוש יומיומי כחלק מתפריט תזונה בריא ומעולה. ולצד הפופולריות ההולכת וגדלה של תות השדה, חשוב להבין מה עדיף יותר תות שדה קפוא או טרי?

 

תות שדה טרי-עד כמה זה בריא?

איכותם של הפירות נמדדת בין היתר גם בזמן הקטיף שלהם, שכן ככל שהפרי יגיע יותר טרי ובשל אל הצרכן כך הוא יוכל להנות ממנעד הרחב של הוויטמין והמינרלים שיש בו. תפישה זו הוכחה כבר בצורה מדעית שככל שהפרי בשל יותר, כך ניתן להנות מאחוזים גבוהים יותר של ערכיו התזונתיים. עם זאת כאשר הפרי נרקב, כך גם איכות ערכיו התזונתיים יורדת. לכן אחד החסרונות בשימוש בפירות טריים הוא ללא ספק משך הזמן שבו הם יחזיקו, שכן בכל יום שעובר איכות הערכים התזונתיים הולכת ופוחתת.

 

היתרונות של תות קפוא

ובהתחשב בכך שערכיהם התזונתיים של הפירות והירוקת תלוי בזמן הקטיף שלהם, הרי שהקפאת פירות וירקות הפכה בשנים האחרונות לכלי מעולה בכדי לא רק לשמור על טריותם, אלא גם לשמר את ערכיהם התזונתיים. על כן תות שדה קפוא יכול להיות לא רק שימושי עבור בישול, הכנת קינוחים שונים או לשימוש בשייק, אלא גם יהיה בעל ערכים גבוהים. לצד כל אלו חשוב לזכור כי תות השדה כבר אובחן כיעיל עבור מנעד רחב של היבטים רפואיים, החל מוויסות לחץ הדם, בריאות לעיניים, חיזוק העצם ואפילו נחשב כמעכב של תהליכי הזדקנות. כיום כל יתרונות אלו יכולים להימצא גם בתות הקפוא ולשמש אותנו לכל זמן שנבחר להנות מטעמו המעולה של תות השדה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה