תמר קדם סימן טוב בעלה יהונתן חמותה ושלשת ילדיה נרצחו בניר עוז יהי זכרם ברוך

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('a9aab9da-2fb8-4bd3-9f38-508a3af27c64','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('a9aab9da-2fb8-4bd3-9f38-508a3af27c64','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

תמר נרצחה בקיבוץ ניר עוז עם בעלה ג׳וני (יונתן) חמותה ושלושת ילדיה ארבל שחר ועומר. תמר קדם סימן טוב ז״ל , אקטיביסטית פורצת דרך, עשתה חייל בכל דבר שנגעה בו, היתה מרכזת שבט באשדוד, היא היתה מעורבת חברתית ופעלה למען קהילת אשכול, היא היתה יועצת באגף אשכולות אזוריים במשרד הפנים, ומקדמת יוזמות חינוכיות וחדשניות בבתי ספר בדרום בקרן לעידוד יוזמות חינוכיות.

היא התמודדה לראשות מועצה האזורית אשכול והתראיינה ליישובניק נט לקראת הבחירות אישה מיוחדת משכמה ומעלה יהי זכרם ברוך

זכורנם לברכה

בראיון ליישובניק נט לפני חודש היא סיפרה לנו על פועלה למען הקהילה תמר היתה יזמית ומנהלת בתחומי קהילה, חינוך ומקדמת תהליכים ארגוניים. בעלת תואר ראשון בחינוך וגיאוגרפיה ותואר שני בניהול ומדיניות ציבורית. ב15 השנים האחרונות היא היתה  פעילה במרחב של השלטון המקומי. לאורך השנים הצליחה להניע תהליכים שעמדו שנים במקום, וכל זאת מבלי להיות באופן רשמי בתוך המערכת.

הנעה אזרחית, שמזהה את הפער, אוספת את האנשים שרוצים להניע שינוי - וביחד מסמנים מטרה ומשיגים אותה למען כולנו. מהקמה וניהול ביכורים פנימייה למצויינות באמנות ומוזיקה תוך קידום שיוויון הזדמנויות בפריפריה, הקמת "הגילדה באשכול" שמאגדת תחתיה למעלה מ100 אמנים ואמניות פעילים במועצה, כולל הקמת מתחם שמהווה בית לאמנות ויצירה במועצה.

חלק מההקמה של "לב הנגב" בית חינוך דיאלוגי ברוח יער. כל אלה בתחומי המועצה.

ברמה הארצית היא הובילה והכשירה סטודנטים להשתלב בתפקידי מפתח ברשויות המקומיות בפריפריה החברתית והגיאוגרפית - במשך שלוש שנים חרשתי את הארץ לאורכה ולרוחבה ופגשה  את האתגרים העמוקים של השלטון המקומי בארץ, עבדה צמוד עם השותפים במשרד הפנים, במשרד ראש הממשלה, בעמותת עתידים ועם אוניברסיטת בן גוריון וגם שם הצלחתי לפרום חסמים, לקדם שיח ותהליכים שעד אותו רגע לא הצליחו להתקיים.

היא קידמה  יוזמות יועצת באגף אשכולות אזוריים. 

היא גרה בקיבוץ כתושבת, הורייה עצמאיים,והבינה את  האתגרים בין הצרכים השונים של היישובים - קיבוצים, מושבים, חילוניים מסורתיים ודתיים. לאורך חייה הנחתה קבוצות ותהליכים ארגוניים הכוללים חלקים מכל החברה הישראלית

היא סיפרה לנו "עברנו יחד מלחמות, הסלמות, מאבקים פוליטיים שאיימו לקרוע אותנו ונשארנו מחוברים, זה עניין של מנהיגות, ויצירת תשתיות אנושיות חזקות שמאחדות אותנו ברגעים קונפלקטואליים. אני יודעת לקדם "טוב משותף" שמאפשר לכל חלק בחברה שלנו באשכול לשמור על הערכים, הצביון וההתנהלות שלו, ועם זאת להנמיך את החומות ולראות את השכנים שלנו - אנחנו חולקים כל כך הרבה במשותף - את החינוך, פינוי הזבל, הכבישים, החוגים, האיום הבטחוני, הקהילתיות ויש עוד הרבה דוגמאות למה שיש לנו במשותף. יש לי את היכולת לרתום את כלל השותפים במליאה ובראשי היישובים, יחד עם תנועת תושבים פעילה - נענה ונפתור את הצרכים העולים מהשטח, נקדם שיתופי פעולה, נגייס תקציבים שיאפשרו ליזמויות להתפתח".

מכריה של תמר מסרבים להאמין היא שהיתה שם בשביל כולם נרצחה כך עם בני משפחתה וסופדים להם 

חני בן טוב "
ום שחור משחור... 
הלב כבד ודואב ומסרב להאמין 
משפחה שלמה, יפה, אהובה ומאושרת - נגדעה באחת 
ליבי איתכם, משפחתי האהובה בעין השלושה ובניר עוז
תמר קדם, Tamar Kedem
יונתן סימן טוב
והילדים; ארבל, שחר ועומר
נוחו בשלום ויהי זכרכם ברוך
ענבר " תמרי 
הלב מסרב לעכל והראש לא מפנים.
אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל..
חשבתי עלייך אתמול והייתי מוטרדת כי לא שמענו ממך. אבל אמרתי לעצמי שזה פשוט בגלל המצב.. גם היום שהתקשרו בצהריים, אמרתי לעצמי שאולי את, ג׳ון והילדים בין החטופים.. זו הייתה ״הנחמה״ שלי. למרות שידעתי שזה לא נראה טוב.
לפני שעתיים התנצפו לי כל התקוות.
תמרי אהובה, איזו זכות הייתה לי להכיר אותך.
נפגשנו לראשונה כחלוצות בתוכנית לראשות ערים של עמותת כ״ן. זו הייתה כמעט אהבה ממבט ראשון.
שמחת החיים, החיוך הכובש שלך, והאופטימית האופטימיות שכל כך אפיינה אותך שבו אותי, את כולנו.
מאז הכל היסטוריה.. החברות הפכה לשותפות, למסע של 30 נשים, ולכל כך הרבה התרגשות מהדרך שיצאנו אליה יחד.
שעות של שיחות, התלבטויות, מחשבות, עצות.. על מה לא דיברנו.
תמרי, איבדתי חברה, ואני לא מעכלת.. רק בשלישי האחרון התכתבנו ואמרנו שנדבר אחרי החג.
בשבת בבוקר ב-6:41 כתבת לכולנו ״חברות, אוהבת אתכן כולן בטוחות ?״ ובסוף מבין כולנו היחידה שנותרה ללא הגנה היית את.
תמרי, ג׳ון, שחר, ארבל ועומר. משפחת קדם סימן טוב, נוחו על משכבכם בשלום 🩷.
בתמונה האחרונה שלנו, לפני חודשיים במפגש של פורום 31 לראשות ערים, כשאת אומרת לי תעשי פרצוף רציני.. ואני, לא ממושמעת, צוחקת.. ואת יחד איתי.
אוהבת אותך

הגימנסיה הרצליה"קהילת הגמנסיה העברית בירושלים המומה, כואבת ומשתתפת בצער המשפחה והחברים עם הירצחה של תמר קדם סימן טוב , בוגרת מחזור פ"ו.

תמר נרצחה בקיבוץ ניר עוז עם בעלה יונתן ושלושת ילדיה ארבל, שחר ועומר.
יהי זכרם ברוך"

דנה אתרוג"מתחילים לאשר פרסום של שמות האנשים שנרצחו בניר עוז...

תמר קדם אישה חזקה ומדהימה רצה לרשות מועצה אזורית אשכול, היתה אמא נהדרת השתתפה בכמה סדנאות שלי ותמיד שיתפה אותי ביישום של הטיפים שלי ובהצלחות עם ילדיה.
ועכשיו זה נגמר,
היא נרצחה אתמול עם בעלה ושלושת ילדיהם הקטנים בביתם בניר עוז.
משפחת קדם סימן טוב.
יחד איתם נרצחה גם סבתא קרול היפה אימו של ג'ון.
רצח של חפים מפשע והלב נשב
חיפשתי, התקשרתי (המנוי אינו זמין) סימסתי ונותר רק וי אחד, ושוב התקשרתי. חשבנו שנגמרה לך הסוללה.. אמרתי לעצמי, תכף את תסמסי או תקליטי הודעה קולית (כי למי יש זמן לסמס) שהיית צריכה לצבוע איזה מגרש או להתנדב בישוב שלך.
הערב הגיע ההודעה הקשה מכל. תמר בעלה ושלושת ילדיה נרצחו ע״י מרצחים מנובלים !
תמרי אהובה, היה לי הזכות להכיר אותך בשנה האחרונה. אישה מיוחדת במינה, אימא מלאת אנרגיות בעלת נתינה אין סופית. בת אחות, ונכדה מיוחדת במינה. שהיתה יכולה להיות ראשת המועצה הבאה של מ.א. אשכול.
נוחי בשלום עם משפחתך הכל כך טהורה ויפה משפחת קדם סימן טוב!
יום עצוב לי, למדינת ישראל ולמועצה אזורית אשכול."

הקרן לעיודד יוזמות "המומים וכואבים!!

תמר קדם סימן טוב, שהנחתה מטעם הקרן תהליכי יזמות חינוכית בבתי ספר, נרצחה ביחד עם שלושת ילדיה ובעלה.
תמר, אשת חינוך וחברה מעולה, ליוותה צוותים חינוכיים בפיתוח יוזמות חינוכיות. מרגע שהצטרפה אלינו הביאה עימה רצינות, עומק, יצירתיות, מקצועיות, תשוקה ותחושת שליחות.
הצטערנו להפרד ממנה מקצועית בקיץ עם החלטתה לרוץ כמועמדת לראשות המועצה האזורית אשכול, אבל התרגשנו בשבילה, פרגנו והאמנו בה מאד.
ממדי האסון שאנו מתמודדים עימו הם בלתי ניתנים לעיכול.
תמר ומשפחתה. יהי זכרם ברוך. השם יקום דמכם."

זויה גולדשמיט "

כמה אפשר ביום אחד?
פשוט בלתי נתפס
משפחה שלמה
אנשים מדהימים ואהובים
הלב כואב
זה קשה מנשוא.
גיסתי אמרה בקצרה ש:״עוד יסופרו מור״קים על מה שהיה בניר עוז״.
כזאת היא גיסתי, ממעטת במילים ושיתופים.
היא בכלל לא סיפרה לנו, והרשת כבר גועשת.
התלבטתי אם בכלל לשתף, כי הם עברו כל כך הרבה, שבכלל אנחנו לא יכולים לדמיין.
והם גיבורים
אחי, אשתו, הילדים וכל מי שהיה שם…
לטפל בפצועים, כשבינהם בעלך נפצע מול הילדים, לעזור לאחרים ולהשתדל לשמור על קור רוח בכאוס הזה, בחוסר האונים… לדאוג לילדים ולענות למיליון דואגים…
ואז גם לגלות שלאחותך כבר לא תוכלי לעזור.
אבל חייבים שאנשים יראו וידעו
כואב לי כלכך שלא מוצאת מילים.
כותבת מוחקת וכותבת שוב.
כמו שכל היום בוכה נרגעת המומה ובוכה שוב.
משפחת קדם סימן טוב: תמר, יונתן (ג׳ון), בנותיהן בנות ה 6 - שחר וארבל ובנם בן ה-4 עומר. נרצחו כולם בקיבוץ ניר עוז.
גם אמא של יונתן.
ועוד משפחות רבות שם פצועים, הרוגים, חטופים ונעדרים.
בא לי פשוט לצרוח, שמישהו יעיר את כולנו מחלום הבלהות הזה"

גילה עזרן אסייג "שבת בבוקר 7.10.23 בשעה 6:41 אזעקה, הודעה ראשונה בקבוצת ״כוח 17״ מתמר: ״חברות אוהבת אתכן כולן בטוחות? ״

(מי כותבת כזו הודעה?)
המלחמה התחילה…
מאז לא היה קשר איתך.."
חיפשתי, התקשרתי (המנוי אינו זמין) סימסתי ונותר רק וי אחד, ושוב התקשרתי. חשבנו שנגמרה לך הסוללה.. אמרתי לעצמי, תכף את תסמסי או תקליטי הודעה קולית (כי למי יש זמן לסמס) שהיית צריכה לצבוע איזה מגרש או להתנדב בישוב שלך.
הערב הגיע ההודעה הקשה מכל. תמר בעלה ושלושת ילדיה נרצחו ע״י מרצחים מנובלים !
תמרי אהובה, היה לי הזכות להכיר אותך בשנה האחרונה. אישה מיוחדת במינה, אימא מלאת אנרגיות בעלת נתינה אין סופית. בת אחות, ונכדה מיוחדת במינה. שהיתה יכולה להיות ראשת המועצה הבאה של מ.א. אשכול.
נוחי בשלום עם משפחתך הכל כך טהורה ויפה משפחת קדם סימן טוב!
יום עצוב לי, למדינת ישראל ולמועצה אזורית אשכול.
איה מנה "בשורה קשה. הלב נשבר
תמר קדם סימן טוב , חברה ואישה מעוררת השראה. פעילה חברתית שהתמודדה לראשות המועצה האזורית אשכול וכל חייה רצתה לעשות טוב, נרצחה באכזריות ורוע בלתי נתפסים, עם בעלה ושלושת ילדיה.
הכרנו לפני כעשרה חודשים בקורס ״בי״ס לראשות ערים״ ומאז היינו בקשר. עקבתי אחרי הקמפיין שלה בגאווה וראיתי כיצד היא סוחפת אחריה תושבות ותושבים, בדרך להגשים חלום להיות ראשת המועצה.
בשבת ה-7.10.23 בשעה 6:41 בבוקר כשהאזעקות החלו כתבה לנו תמר בקבוצת הווטסאפ של בוגרות הקורס: ״חברות אוהבת אתכן כולן בטוחות?״ אלה היו המילים האחרונות שכתבה לנו.
היום התקבלה הבשורה הקשה. מחבלים נתעבים רצחו אותה ואת משפחתה בביתם בקיבוץ ניר עוז. קוטעים את חייהם, חלומותיהם ועתידם. כל כך עצוב וכואב"

סופיה כהן מספרת"תמר קדם סימן טוב ז״ל , אקטיביסטית פורצת דרך, עשתה חייל בכל דבר שנגעה בו, היתה מרכזת שבט מצויינת באשדוד, ככה הכרתי אותה לפני 14 שנים בערך, חרוצה, חכמה, מלאת אנרגיה חיובית, מעשית ומתחברת בקלות לכולם. אחכ היתה סטודנטית בתכנית שבילים לדורות במכללת קיי בשביל החינוך שם לימדתי , ומיד המשיכה לתואר שני, מרשימה כל כך. לאחרונה חזרנו להיות בקשר קרוב, נפגשנו, דברנו, ביקרתי בביתה בניר עוז, היא התיעצה וגייסה אותי לטובת מהלך חשוב שתכננה, ולא רק אותי, את כל מי שיכול היה לתת זויות ראייה חדשות לפעילותה לטובת תושבי המועצה האזורית אשכול ואז היא החליטה לרוץ לרשות המועצה, חיונית וחדשנית, סוחפת ואכפתית. עמוד הפייסבוק שלה , מלא בפעילות , במפגשים קטנים וגדולים עם תושבים, כמה אור קרן ממנה. חזרנו להיות בקשר קרוב בחודשים הקרובים, והלב שלי שותת דם. תמר נרצחה בקיבוץ ניר עוז עם בעלה ג׳וני (יונתן) ושלושת ילדיה ארבל שחר ועומר. זכרונם הקדוש לברכה. כל כך קיוויתי שהם ימצאו והבשורה המרה מכה בי, תמר אהובתי מתקשה להאמין, איך זה יתכן? אילו חלאות אדם רוצחים תינוקות עם הוריהם? כמה קשה לחשוב שאתם אינכם. ליבי עם הוריך, אחותך והמשפחה של ג׳וני.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה