עו"ד רחל פרץ גלאם, מועמדת לראשות המועצה, מציגה חזון חדשני לשיפור השירות לתושבים במועצה באר טוביה

$(function(){setImageBanner('a8c3e19a-077d-4d58-b776-586034f55935','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,54628,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

כחלק מתוכניתה הכוללת של עו"ד רחל פרץ גלאם, היא שואפת להקים מרכז בקרה חדיש שיוקדש למתן מענה לצרכים ולפניות הציבור בבאר טוביה, "במידה ואבחר זה יהיה אחד הדברים הראשונים שאקים משום שהיום אין שרות לתושבי באר טוביה", אמרה עו"ד פרץ גלאם.

רחל פרץ גלם  צילום ניר סלקמן

המטרה העיקרית של מרכז הבקרה היא לייעל את השרות לכלל תושבי המועצה על ידי פתיחת ערוצי התקשורת עם התושבים. לדברי עו"ד פרץ גלם יש לייעל את אספקת השירות לתושבים ולהבטיח פתרון בעיות יעיל ומהיר לטובת כלל התושבים. "מרכז השליטה ישמש מוקד מרכזי לתיאום מחלקות עירוניות, שירותים וצוותי חירום ויהווה מרכז למענה וטיפול בפניות תושבים", אמרה עו"ד פרץ גלם.

 

לדבריה, מרכז הבקרה יספק נקודת קשר  לתושבים כדי לדווח על בעיות, לחפש מידע ולבקש סיוע. גישה יעילה זו תבטל מכשולים בירוקרטיים ותבטיח מענה מהיר. באמצעות שילוב נתונים ממחלקות שונות, מרכז הבקרה יאפשר ניטור בזמן אמת של הקצאת המשאבים, ויאפשר תכנון משופר והקצאת משאבים עירוניים כדי לתת מענה לצורכי הקהילה בצורה יעילה יותר.

 

עו"ד פרץ גלם אומרת כי בעתות משבר או חירום, מרכז הבקרה שתקים מיד לאחר הבחירות ישמש כמרכז פיקוד, יתאם שירותי חירום ויבטיח מענה מהיר ומתואם לשמירה על רווחת תושבי באר טוביה,   "מרכז הבקרה ייצור קשר פעיל עם הקהילה, ויספק עדכונים, התראות והודעות דרך ערוצי תקשורת שונים. שקיפות זו תטפח אמון, תעודד השתתפות אזרחית ותקדם תחושת אחדות בין התושבים", היא אמרה.

עוד אמרה עו"ד פרץ גלם כי החזון שלה להקמת מרכז בקרה מעיד על מחויבותה לשיפור מתן השירות ומתן מענה לצרכי התושבים, "באר טוביה יכולה להפוך קהילה למופת ששמה את רווחת תושביה בראש סדר העדיפויות", אמרה עו"ד פרץ גלם, "שמתי את החזון הזה במרכז התוכניות שלי לעתיד של באר טוביה במידה ואבחר לראשות המועצה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה