דן אסולין הרבש״צ הגיבור של מושב מבטחים נהרג בהתקלות עם מחבלים

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('dde1f078-b865-495f-855a-e321ff2e050b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('dde1f078-b865-495f-855a-e321ff2e050b','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

דן אסולין יצא ב7:15 בבוקר מביתו לעזור לכיתת הכוננות יחד עם חבריו להגן על היישוב מבטחים. הוא לחם בחירוף נפש במחבלים ויחד עם חברו טל ממן ז"ל נהרג בהתקלות עם מחבלים . יהי זכרו ברוך

דן אסולין ז"ל

-

הקרב על מושב מבטחים:
שגיב בארי, תושב המושב משתף:
למי שלא יודע אני מתגורר כיום במושב מבטחים במועצה אזורית אשכול בעוטף עזה למרות שבתקשורת לא מדברים עליהם חשוב לי שתשמעו עוד זווית ממה שעבר עלינו ביום שבת בבוקר,בשעה 7:15 אני מתקשר לרשבצ דן ושואל אותו אם צריך עזרה בכיתת כוננות ושאני עם אקדח, הוא אמר לי בטח אנחנו רק שלושה אנשים (בכיתת כוננות יש יותר אנשים אבל הצבא דאג לקחת את כל הנשקים)
מיד כשבן אוסף אותי אנחנו שומעים על ירי שמתבצע למטה בצומת על אזרחים אנחנו נוסעים לשם מהר ומזהים מחבל אחד שוכב על הרצפה עם אופנוע לידו ועוד אחד לא רחוק ממנו כעבור 5 דקות נתקלנו שוב הפעם מול יותר מחבלים שיורים עלינו אר פי גי חמושים מכף רגל ועד ראש בשלב מסוים בהיתקלות דן מבקש ממני ומבן לעלות לפנות את הבית כנסת ממתפללים ולהדוף מחבלים שיגיעו במידה ויגיעו, לא עובר 5 דקות היתקלות נוספת כאשר בדיוק דן אסולין וטל ממן  מגיעים אלינו בהתחלה חשבנו שזה צוות שלנו ואז מתחילים לירות עלינו שוב לפחות 8 מחבלים ועוד כמה צלפים על הגגות קרב אבוד מראש.
השניים בתמונה נלחמו כגיבורים ומצאו את מותם שם ביחד עם עוד 3 אנשים וכשבן קיבל כדור פיניתי אותו לבית סמוך להיתקלות שם אנחנו שומעים מסביב לבית שמחפשים אותנו אנחנו שומרים על שקט שלא ידעו איפה אנחנו וכשהמחבלים לא מצאו החליטו לעזוב.
רק בשעה שתיים בצהריים הגיעה כוח מיוחד ראשון למושב אם זה לא מחדל מה כן? תודה לכם גיבורים נלחמתם כאריות! מתוך 7 אנשים שהגיעו לעזור רק אני ובן שרדנו חשוב שהסיפור הזה יגיע למי שצריך!
דן אסולין וטל ממן, יהי זכרם ברוך

אפרת אסולין 

הלב נשרף ומדמם ...אחי הקטן שלי טרם כתבתי את מה שעל ליבי כי הדמעות לא פוסקות  ושורף לי בנשמה ורק אלוהים בשמיים יכול להעיד כמה כמה אהבה הייתה לי אליך וכמה שאתה אחי הקטן דאגת לי מבטיחה להנציח אותך ושכל העולם ידע מי היית וכמה ניסית לשמור בגופך שהמחבלים לא יכנסו אלינו לבית אבל אתה נשארת להלחם לבד מול 15 נבלות ולא הצלחת למנוע את זה אבל תודה לבורא עולם שהם לא הצליחו לפתוח את הדלת של הממד כי אבא וניב תפסו פיקוד ונלחמו בהם בשבילך ונשארנו בחיים אבל מה הם החיים בלעדיך??? השארת את כולם עם בור ענק
אחי אני אוהבת אותך ומתגעגעת אליך
ואוכלת את עצמי שלא הספקתי להפרד ממך עם חיבוק אחרון
אם הייתי יודעת שזה יגמר הייתי מחבקת אותך יותר

-

מורן קדוש 

דן הרבש״צ הגיבור של מושב מבטחים זה שהחליף את אבא שלי לפני כמה שנים.. וטל חקלאי דור שלישי למושב מבטחים
לא להאמין אחרי חצי ממסע החיים שלנו פתאום אנשים נעלמים לך לפני זמנם אנשים שפגשת ביומיום כל כך עצוב כבר אין מילים לנחם עצוב כל כך... הלב שרוף כואב.
-
ליטל אלבז בארי כותבת :
אני משתפת את הפוסט הזה כדי שעוד אנשים יחשפו לסיפור הגבורה של מושב מבטחים וחשוב לי שידעו מה קרה ביום הנורא מכל.
לא מאמינה שאני כותבת את זה אבל הבית שלי הוא כבר לא אותו הדבר, ואיך בכלל אפשר לחזור??
הימים האחרונים היו ימים קשים שלא ישכחו לעולם.
בתחילת המלחמה בשעה הראשונה בעלי הצטרף כדי להתנדב ביחידת כוננות של המושב עם נשקו הפרטי אבל לא ידע לאן הוא יוצא.
אני כמובן לא הסכמתי וכעסתי שהוא עוזב אותי, את הקטנה שבתוכי ואת משפחתי לבד אבל אפילו לא ידעתי את התמונה כולה-שהפעם זה לא קסאמים כמו תמיד, זה חלאות אדם שמחכים בחוץ.
אחרי כמה דקות שהוא כבר יצא החלו יריות ללא הפסקה ואני כבר התחלתי להילחץ שהוא לא עונה לטלפונים.
לאחר זמן ממושך שנראה כמו נצח הוא ענה ואמר לי שלא יכול לדבר אבל שלא אצא מהממד בשום אופן כי יש מחבלים בתוך המושב ושאשמור על ההורים ובת-חן בממד ונותקה השיחה.
לא יכולה לתאר במילים את מה שעבר לי בראש שאולי הוא לא יחזור אלי שוב..
לאחר זמן ממושך פתאום היה שקט מיריות והוא התקשר לומר לי שהוא בסדר אבל יקח לו זמן להגיע והוא באחד הבתים במושב מחכה לחילוץ.
השעות חלפו כמו נצח עד שכוח מגלן הגיע לחלץ ולטפל באירוע אך לצערי ההמשך היה ידוע..
הוא חזר אלי לבית בן אדם אחר, לא שגיב שלי שאני מכירה עם עיניים מלאות בדמעות ותוך כדי החיבוק אומר לי ״אני מצטער אבל לא הצלחתי לשמור ולהציל אותם״.
משם כבר הסוף ידוע, שעות שחלפו בתוך הממד ורק לאחר כמה ימים הבנתי את גודל האסון.
היום אני מבינה שכמה שכעסתי בהתחלה כשרצית לצאת ולהילחם בסוף גוננת עלי ועל שאר חברי המושב. שגיב בעלי ובן השכן שלנו ניצלו בנס גדול בזמן ששמרו על המושב יחד עם הגיבורים שלנן דן אסולין, טל ממן, איתי נחמיאס, גיל אביטל, וליאור בן יעקב.
מבקשת דבר אחד ואחרון-תשמרו עלינו מלמעלה!
נוחו על משכבכם בשלום
פנינה טייאר 
בזמן שיהודה אסולין בן ה70, רואה איך בנו היקר והגיבור, דן, נהרג על ידי מחבלים בני עוולה, הוא נאלץ להחזיק את דלת הממ״ד יחד עם ניב נכדו בן ה24 למשך יותר מ26 שעות !! שעות קשות, בהן 12 מחבלים נמצאים בביתם ומבקשים לרצוח את אישתו, ביתו ונכדו. יהודה , אשר היה שבוי בידי המצרים במלחמת יום הכיפורים - הוא גיבור ישראל שעמד בגבורה גם הפעם !!
כעת מחכה המשפחה לקבורה צבאית של בנם הגיבור דן אשר שימש קצין ביטחון מטעם הצבא בישוב מבטחים. דן יצא להגן על בני המושב בזמן שהוא מותיר אישה בחודש שביעי להריונה ובת פעוטה כבת שנה שנותרה יתומה ..
ליהודה וגלילה ולמשפחתו של דן זכרונו לברכה, אין בית בו יוכלו לשבת שבעה ולהתאבל על בנם האהוב.
דבי בן דוד 
הלב מנופץ לריסיסים לנוכח הטווח הנורא, הנהרגים, החטופים.
בן משפחה דן אסולין נהרג ז״ל (ז״ל, לא מאמינה שאני כותבת את זה) 
הוא הגן בגופו על משפחתו ונלחם במחבלים שניסו לחדור לביתו בעוטף עזה.
בן יחיד למשפחתו אדם שכולו לב אחד 
האב שבור לרסיסים (האב היה שבוי עם 50 השבויים במצריים
נלחם בגבורה עד שברוך ה׳ החזירו אותו אלינו).
האם לא מעכלת את רוע הגזרה מפורקת לגזרים.
האחיות והמשפחה לא מתפקדים מסרבים להאמין שדן הלב הזך והטהור כבר לא איתנו
דן היקר תחסר לנו הלב של המשפחה
מאחלת להורים האחים והמשפחה שיהיו להם את הכוחות לדבוק בחיים ולהנציח את דן ז״ל מלך  מלח הארץ 
-
איתי נחמיאס ממושב ישע שמע מיד במתרחש וקפץ במיידי לסייע לכוחות שלחמו במבטחים, איתו קפצו עוד שני חברי כיתת כוננות מישע גיל אביטל וליאור בן יעקב. תבינו איתי, גיל וליאור באומץ לב מבלי לחשוב פעמיים הלכו ועזרו להגן לנו על הבית, איתי, גיל, ליאור, דן וטל נפלו בזמן שניסו להגן עלינו בזכותם אנחנו כאן כדי להמשיך ולספר את הסיפור שלהם!
כולם צריכים לדעת את מה שקרה במושב מבטחים! ובכללי בכל העוטף
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה