יהב וינר נרצח ע"י מחבלים בביתו בכפר עזה שי לי עטרי אשתו ובתו שייה הצליחו לברוח ולהינצל

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('c063d5cb-5e87-47d5-9a6b-f7a2bbc2e0af','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c063d5cb-5e87-47d5-9a6b-f7a2bbc2e0af','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

יהב, שי-לי ובתם התינוקת שייה בת חודש היו בביתם בקיבוץ כפר עזה בזמן שהמחבלים פרצו לקיבוץ והגיעו לחלון ביתם. כשהם ניסו לחדור לממ"ד דרך החלון החיצוני, יהב הדף את החלון ונתן זמן לשי-לי לברוח יחד עם התינוקת. לאחר ששי-לי ברחה, ככל הנראה חדרו המחבלים לדירה ומאז נותק הקשר עם יהב ונעלמו עקבותיו. אמש שי לי קיבלה את הבשורה במהלך ראיון בסקיי ניוז, שנמצאה גופתו של בעלה יהב שהיה נעדר, שיהב נרצח בידי מחבלים ,יהב הגיבור נלחם במחבלים והציל את אשתו שי לי והתינוקת שייה, יהי זכרו ברוך

יהב וינר ז"ל

30 שעות ללא אוכל ומים, חולצו שי-לי עטרי ובתה התינוקת בת החודש, שייה. בן הזוג והאב יהב וינר הציל אותן מהמחבלים שפרצו לביתם בקיבוץ כפר עזה, ומאז הוא נעדר.
שי-לי עטרי חיכתה כמה ימים מאז יום שבת, כדי שמישהו יחכנס למה שנשאר מביתה, כדי לשמוע שלא מצאו בתוכו את הגופה של יהב. 
בזמן שהיתה בראיון לסקיי ניוז שי לי קיבלה את הבשורה הקשה על מותו של יהב. 
-
יהב וינר ז"ל

כעת הזמרת ויוצרת הקולנוע, שי לי עטרי, שבעלה יהב וינר ז"ל נרצח במלחמת "חרבות ברזל" פונה בקריאה דחופה לממשלה לייצר בדחיפות מנגנון שיאפשר איתור מהיר ויעיל של גופות ושאיבת זרע מהנופלים, לפני שיהיה מאוחר מידי, בכדי לשמור על עתיד הדור הבא של עוטף עזה

מסתבר, שהגופות מגיעות מהדרום במשאיות לבסיס צבאי במרכז הארץ ושם מתחיל הליך זיהוי שמתנהל בעצלתיים.
הבעיה היא שהפרוצדורה של השאיבה יכולה להיעשות תוך 72 שעות, אך בספרות המקצועית תועדו מקרים של שאיבה לאחר זמן רב יותר.
שי לי נחושה היא יצאה לבסיס וביקשה מאחיה מתנדב מד״א לפתוח שק שק ולאתר את גופת בעלה.
הם טרם מצאו, אז שי לי החליטה לעלות לשידור לזעוק את בקשתה לסיוע להצליח להגיע לגופה ולאפשר את הפרוצדורה. שי לי רוצה אחים לילדה שלה מבעלה המת. כך גם רוצות נשים צעירות אחרות שאיבדו את בעליהם שיצאו להילחם בכיתת הכוננות.
-

מכירם סופדים ליהב 

סטודיו למשחק ניסן נתיב מבקש להשתתף בכאב משפחתו של יהב וינר ז״ל, בוגר הסטודיו האהוב, שנרצח בכפר עזה, ושולח לשי לי עטרי אשתו ושייה ביתו הרכה את תנחומינו.
המומים וכואבים
משפחת הסטודיו
-
מנשר לימודי קולנוע
ליבנו נשבר.
יהב וינר, בוגרנו, נרצח.
הוא הציל בגבורה (שכל כך אפיינה אותו) את שי לי, אישתו ואת ביתו בת החודש, שיה.
שי לי, אנחנו אוהבות אותך. מחבקות ומחזקות אותך .
נדאג לשמור על זכרו של יהב ועל היצירות הקולנועיות המדהימות שלו.
יהיה זכרו ברוך.
-
אברהם עוז
בשנת 2015 העלינו באקדמיה לאמנויות המופע את "חפץ" לחנוך לוין בבימויו של שלום שמואלוב. כמה חודשים לפני כן נפטר לפתע אחד ממורי המשחק המרכזיים של האקדמיה, עמיתנו הנפלא אמנון מסקין, שהיה חפץ המקורי כשעלה המחזה לראשונה. כשעלתה ההצגה הקדשנו אותה לזכרו. את תפקיד ורשביאק בהפקה המצויינת הזאת גילם בהצלחה רבה "שחקן חיזוק" יפה תואר שהבאנו, יהב וינר. יהב נרצח באכזריות לפני יומיים במתקפה הנוראה של החמאס. אשתו שי-לי הצליחה להימלט עם בתם התינוקת שיה. יהיה זכרו ברוך
-
בתיה רובין
יהב אמיץ וגיבור בגופך נלחמת במחבלים והצלת, את שיילי אשתך,
ואת שייה התינוקת שלכם בת חודש
זה כבר לא אותו הבית ולא אותו הנוף
-
אבנר 
נרצח סטודנט יקר שלי מ״סדנאות הבמה״ (2015). יהב וינר בא אלי לקורס ״מרעיון לסדרה״ כי רצה לכתוב סדרה שיככב בה. בסדרה שלו לא היה חמאס רצחני ולא ממשלה שמפקירה את אזרחיה. היו לו עיניים נוצצות והמון אהבה לתת. כאב גדול ואבדן נורא. יהיה זכרו ברוך.
-
זמירה פורן 
יהב וינר
עיניים נוצצות
חלומות נגדעו לתמיד.
מיטב הנוער
יפה הבלורית והתואר.
צער כבד
שאין לו שילום.
לא נשכח אותך יהב
ולא נסלח על הפשע
-
סמי שלום
הנורא ביותר ממנו חששנו מאז שבת קרה.
יהב וינר, מקיבוץ כפר עזה, חבר צוות ביה״ס לקולנוע , האהוב על כולנו, הגיבור שהציל את אשתו שיילי והתינוקת שייה, נרצח בשבת והתגלה רק היום.
ליבנו עם אשתו ובתו הוריו ובני משפחתו. משפחת ספיר כואבת.
יהי זכרו ברוך
-
"אמיר ניק 
הלב נשבר לשניים!
יהב וינר, מקיבוץ כפר עזה, יהב הגיבור נלחם במחבלים והציל את אשתו שיילי והתינוקת שייה, נרצח בשבת והתגלה רק היום. המשפחה מבקשת שתשתפו לזכרו!"
-
"בית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע״ש סטיב טיש מרכין את ראשו הערב ומודיע בצער רב על פטירתו של יהב וינר, בעלה של הסטודנטית שי לי עטרי שהציל אותה ואת ביתם בת החודש שייה ממתקפת המחבלים בכפר עזה ונרצח .
אנו המומים וכואבים , ליבנו דואב איתך שי לי היקרה ומשפחותיכם. שלא תדעו עוד צער לעולם".
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה